کد خبر : 12225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

شهردار اهواز در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان:

امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است

امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است
ظهر یکشنبه ۱۷ مهرماه، رضا امینی شهردار اهواز به همراه اعضای شورای شهر و مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهراداری اهواز همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی استان با سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: این نامگذاریها بهانه ایست برای پاسداست دلاوریها و رشادتهای سنگرداران همیشه بیدار که به برکت حضورشان در کنار سایر قوای مسلح کشورمان امنیت در ایران اسلامی تحقق پیدا کرده است.

رضا امینی افزود: امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است چرا که در همه عرصه ها در کنار مردم و همراه آنان است و بحمدالله با تدابیر حضرت آقا هم در ایجاد ساختار و هم در گزینش ها که هوشمندانه و عالمانه صورت گرفته در همین اتفاقات اخیر برقراری نظم و آرامش در جامعه به خوبی بیش از پیش نمایان شده است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: امروز با هرتهدیدی علیه کشور قدر و منزلت خادمان صدیق نیروی انتظامی برای مردم بیشتر از قبل نمایان می شود و همین تلاشهای بی شائبه پلیس در برقراری امنیت و آرامش در جای جای کشورموجب برانگیخته شدن خشم دشمن شده و هراز گاهی دشمن  به بهانه ای سعی دارد این فضای امن و آرام را مخدوش کند.

شهردار اهواز در ادامه نیز عملکرد پلیس در وقایع اخیر را موفق ذکر کرد و گفت: مردم پیکره نظام را یک پیکره ی واحد و پیوسته می دانند و بین اعضای حکومت تفاوت و تمایزی قائل نیستند بنابراین خطوط جغرافیای اداری صرفا برای کیفیت بهتر خدمات است.

امینی افزود: خوشبختانه در اتفاقات اخیر در خوزستان بر خلاف موارد قبل خسارتها و تهدیدهای کمتری را شاهد بودیم و این مدیریت بحران اخیر مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی است که توانست توطئه دشمن را خنثی  و به طور کامل آنان را مایوس کند.

وی درپایان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص خوزستان و دلاوریهای شهید علی هاشمی عنوان کرد: شهید علی هاشمی هم افتخاری برای خوزستان و ایران است هم سنگربانی برای جمهوری اسلامی و خدارا شاکریم که خادم مردم فهیم این خطه هستیم.

گفتنی است در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اهدای لوح یادبود سردار دلها از فرماندهی انتظامی استان و مجموعه انتظامی در جهت حفظ نظم در استان تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =


دسته‌بندی نشده