کد خبر : 18152
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خبرداد؛

خبرنگار: حدیث کریمی

افتتاح مسیر پل ششم از جاده ماهشهر تا میدان صنایع فولاد

افتتاح مسیر پل ششم از جاده ماهشهر تا میدان صنایع فولاد
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از افتتاح مسیر پل ششم از جاده ماهشهر تا میدان صنایع فولاد تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبرداد.

مهدی مراد حسینی در حاشیه اولین نمایشگاه مدیریت شهری اهواز تحت عنوان روایت خدمت در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم در ارتباط با عملکرد ۱۱ماه این معاونت اظهار کرد: در حوزه آسفالت نیز بیش از ۲۶۵ هزار تن معادل ۱میلیون و ۸۲۹هزار متر مربع اجرا شد.

وی آمار آسفالت صورت گرفته را در مناطق به تفکیک در منطقه یک ۲۲۰۰۰۰متر مربع، منطقه دو ۳۳۸۰۰۰متر مربع، منطقه سه ۱۸۹۰۰۰ مترمربع، منطقه چهار ۲۰۳۰۰۰ مترمربع، منطقه پنج ۱۴۸۰۰۰مترمربع، منطقه شش ۲۲۵۰۰۰متر مربع، منطقه هفت ۲۷۰۰۰۰متر مربع و منطقه هشت ۲۳۶۰۰۰مترمربع برشمرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: مسیر پل ششم از جاده ماهشهر تا میدان صنایع فولاد با هدف بهبود عبور و مرور، کاهش ترافیک با مبلغ اولیه قرارداد ۸۰میلیارد تومان، از ۱۲مرداد۱۳۹۸شروع و تا ۳۰اردیبهشت ماه۱۴۰۳ نیز این پروژه به بهره برداری می رسد‌‌.

مراد حسینی ادامه داد:طول این مسیر۳۴۲۰متر و در دو باند به عرض ۱۲متر، آیلند وسط و دو پیاده رو در طرفین به عرض ۳متر از جمله مشخصات پروژه هست.

وی از افتتاح طبقات پارکینگ طالقانی خبرداد و افزود: هدف این پروژه رضایت مندی عمومی، بهبود خدمات شهری و ترافیک، مبلغ اولیه قرارداد۱۳۲میلیارد تومان، مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع که در ۱۰طبقه که شامل ۸ طبقه پارکینگ، ۲ طبقه تجاری، زمان اولیه قرارداد۷ماه با ظرفیت۴۰۰خودرو بوده که تا عید نوروزنیز شاهد افتتاح چند طبقه ازاین پارکینگ خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز عنوان کرد: ساختمان شهرداری در حال ساخت است که این ساختمان با مبلغ پیمان بیش از ۳۲۹میلیارد تومان با مساحت ۴۰۰۰متر مربع، ۸طبقه اداری، ۲طبقه پارکینگ با مدت اولیه پیمان: ۴ماه؛ شروع به کار ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا خردادماه ۱۴۰۳به بهره برداری می رسد.

مرادحسینی همچنین از بهره برداری تقاطع شهید کجباف تا عید۱۴۰۳خبرداد و گفت: هدف پروژه بهبود عبور و مرور، کاهش ترافیک با مبلغ کل قرارداد۳۸۰میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان با مساحت عرشه ۲۵۰۰۰متر مربع است.

وی در ارتباط با پروژه تقاطع شهدا غزه گفت: این پروژه ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طول آن ۷۰۰متر و با عرض ۲۵متر طی ۹ماه زمان اولیه قرارداد؛ در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز بااشاره به باز زنده سازی کارون بیان کرد:این پروژه با هدف افزایش سرانه فضای سبز، بهبود خدمات شهری، رضایت مندی عمومی و زیباسازی ساحل کارون از یکم بهمن۱۴۰۲ آغاز شده که مبلغ اولیه آن ۱۰۰میلیارد تومان است و مساحت فاز اول ۱۵هکتار و زمان اولیه قرارداد۱۸ماه هست.

مرادحسینی در ارتباط با نرده گذاری ساحل کارون اظهار کرد:این پروژه در ساحل شرقی کارون در حوزه منطقه ۷شهرداری با مبلغ اولیه ۸میلیارد تومان و به طول ۲۸۰۰متر(حدفاصل پل طبیعت تا پل هفتم_ علی بن مهزیار) است و نرده گذاری ساحل غربی کارون در حوزه منطقه۲ شهرداری با مبلغ اولیه ۱۰میلیارد تومان به طول ۲۵۰۰متر( حدفاصل پل هفتم تا پل چهارم_پل نادری) اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 − 1 =


دسته‌بندی نشده