کد خبر : 174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

افتتاح اولین کلینیک کسب وکار در فنی وحرفه ای باغملک

افتتاح اولین کلینیک کسب وکار در فنی وحرفه ای باغملک

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، فرماندارشهرستان باغملک دراین مراسم گفت: کلینیک کسب وکار همانند تمام مراکز درمانی که نسبت به مداوا یا مشاوره بیماران اقدام می کند.نقشی اساسی در ارائه مشاوره های تخصصی به صاحبان کسب وکار ،سرمایه گذاران ،تولید کنندگان ،عرضه کنندگان و ….. و رفع مشکلات احتمالی ایشان دارد. نجاتی پور با

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، فرماندارشهرستان باغملک دراین مراسم گفت: کلینیک کسب وکار همانند تمام مراکز درمانی که نسبت به مداوا یا مشاوره بیماران اقدام می کند.نقشی اساسی در ارائه مشاوره های تخصصی به صاحبان کسب وکار ،سرمایه گذاران ،تولید کنندگان ،عرضه کنندگان و ….. و رفع مشکلات احتمالی ایشان دارد.

نجاتی پور با قدردانی ازاهتمام فنی وحرفه ای درارایه خدمات مهارتی به جوانان و راه اندازی کلینیک کسب وکار عنوان کرد: مطمئنا” ازخدمات فنی وحرفه ای حمایت کرده و کلیه دستگاههای اجرایی در چار چوب مقررات موظف به همکاری با آن خواهندبود.

درادامه سعید عدالت بهبهانی رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان باغملک در این مراسم گفت: کلینیک کارآفرینی و اشتغال یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشوراست که باید در کنار نهادهای موجود و هماهنگ با آنها درچهار چوب سیاستهای مصوب فعالیت کند.

عدالت افزود :این دفتر خدمات مشاوره ای در زمینه حقوقی ،اجرایی، عملیاتی ،بازاریابی وفروش ،مالی و سرمایه گذاری، اطلاع رسانی ،خدمات کسب وکار، آموزش کسب وکار ،مشاوره کاریابی،طرح های اشتغال و کارآفرینی در حوزه شهرستان وهرگونه خدمات دیگر که در ارتباط با کسب و کار باشد را ارائه می کند.

وی هدف از تشکیل این کلینیک توسعه دانش تبدیل ایده به یک فعالیت شغلی پایدار ،کمک به حفظ و پایداری فعالیت های نوپای کارآفرینی در صحنه رقابت اقتصادی و توسعه فعالیتهای دانش مدار در واحدهای صنعتی و خدماتی عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =


دسته‌بندی نشده