کد خبر : 12232
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به مناسب هفته نیروی انتظامی؛

اعضای شورای شهر اهواز با فرماندهان انتظامی استان و اهواز دیدار کردند

اعضای شورای شهر اهواز با فرماندهان انتظامی استان و اهواز دیدار کردند
اعضای شورای شهر اهواز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهان انتظامی استان دیدار و از زحمات حافظان امنیت جامعه قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات حافظان امنیت جامعه با فرماندهان انتظامی استان و اهواز دیدار و گفت‌‌وگو کردند.

سیاوش محمودی رئیس شورای شهر اهواز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان امنیت و گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: در حوادث اخیر نیروی انتظامی و بسیج مظلوم واقع شدند.

وی افزود: دشمن بدنبال کمرنگ کردن جایگاه نیروی انتظامی است که نتیجه اتفاقات اخیر و عملکرد حافظان امنیت محبوبیت بیشتر این پرسنل خدوم را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه نیروی انتظامی هر لحظه در جهاد است، گفت: همراهی و همکاری خوبی بین شورای شهر، شهرداری و نیروی انتظامی از گذشته تاکنون بوده و باید در جهت رضایتمندی مردم گسترش یابد.

سیدجواد رضوی دیگر عضو شورای شهر گفت: در هر جامعه‌ای افرادی که حافظان امنیت هستند از جایگاه بالایی در بین مردم برخوردارند.

وی ادامه داد: تکریم حافظان امنیت تکریم ارزش‌های والای انسانی و اعتقادات دینی است.

عضو شورای شهر اضافه کرد: در روزهای اخیر دشمن سعی کرد که جایگاه نیروی انتظامی را از بین مردم حذف کند که موفق نبود.

مطیعی نیز با تقدیر از مدیریت نیروی انتظامی در استان بخصوص حوادث اخیر بیان کرد: ارتباط نیروی انتظامی با مردم استان بسیار رشد داشته و ارتباط نزدیکی با هم دارند.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی‌ سال جاری متفاوت با سال‌های گذشته است و به گفته مقام معظم رهبری هیچ‌خدشه‌ای نباید به وجهه نیروی انتظامی وارد شود.

عادل شیشه‌گری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز امنیت جامعه را مرهون رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌های نیروی انتظامی، شهدا و بخصوص شهدای امنیت دانست.

شهردار اهواز نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: این نامگذاری ها بهانه ایست برای پاسداشت دلاوری ها و رشادت های سنگرداران همیشه بیدار که به برکت حضورشان در کنار سایر قوای مسلح کشورمان امنیت در ایران اسلامی تحقق پیدا کرده است.

رضا امینی افزود: امروز مردمی ترین قوای نظامی کشور نیروی انتظامی است چرا که در همه عرصه ها در کنار مردم و همراه آنان است و بحمدالله با تدابیر حضرت آقا هم در ایجاد ساختار و هم در گزینش ها هوشمندانه عمل شده و که در نتیجه آن میبینیم در همین اتفاقات اخیر برقراری نظم و آرامش در جامعه به خوبی و بیش از پیش نمایان شده است.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته فراجا و هفته وحدت اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسم اخیر و سخنانشان ۳ بار به نیروی انتظامی خداقوت گفتند و فرمایشات ایشان آرامش بخش مردم و روحیه بخش نیروی انتظامی بود.

وی ضمن تحسین اقدامات و عزم و اراده شورای شهر برای رفع مشکلات شهر گفت: پلیس به عنوان دیده‌بان مردم بوده و مشکلات را دیده و آن‌ها را منعکس و در جعت رفع آن تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: همکاران ما در ایام اربعین ۲ میلیون ۳۵۰ هزار تردد را ثبت کردند و خدمات زیادی را در این حوزه ارائه کردند.

وی در پایان گفت: در حوادث اخیر نیروی انتظامی و همکاران ما در خوزستان با خویشتن‌داری و اخلاق حرفه‌ای این اتفاقات را مدیریت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 1 =


دسته‌بندی نشده