کد خبر : 824
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۵۱

اعزام دومین کاروان تجهیزات ورزشی مدارس خوزستان با اعتبار ۳ میلیارد ریال

اعزام دومین کاروان تجهیزات ورزشی مدارس خوزستان با اعتبار ۳ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمود معزی ظهر روز دوشنبه ۳۰ مهرماه  بیان کرد: در مرحله اول توزیع تجهیزات ورزشی که در آغاز مهرماه اجرا شد ۲۹ کاروان تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در بین مدارس

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمود معزی ظهر روز دوشنبه ۳۰ مهرماه  بیان کرد: در مرحله اول توزیع تجهیزات ورزشی که در آغاز مهرماه اجرا شد ۲۹ کاروان تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در بین مدارس سراسر استان توزیع شد. امروز نیز شاهد اعزام ۱۰ کاروان تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال به مناطق و نواحی استان هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش و تربیت بدنی در مدارس از اولویت های عملکردی آموزش و پرورش خوزستان است توضیح داد در سال جاری ۳۹۵ هزار دانش آموز خوزستانی در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت می کند.

معزی در ادامه گفت: برگزاری المپیاد های اینچنینی نقش مهمی در تقویت و گسترش ورزش قهرمانی دانش آموزی در استان خوزستان داشته است در سال گذشته دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب سه رتبه برتر چهارمین المپیاد درون مدرسه ای در مرحله کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اظهار اینکه ارتقای شاخص‌های تربیت بدنی و سلامت در مناطق کم برخوردار از راهبردهای پیشروی مجموعه تعلیم و تربیت استان است خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت استانداری خوزستان بتوانیم سومین کاروان تجهیزات ورزشی دانش آموزی را در ماه های آینده مناطق کم‌برخوردار اعزام کنیم.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + سیزده =


دسته‌بندی نشده