حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان شهرستان کاشمر در این نشست خبری گفت: دادستانی ملجاء نظم خواهی و ملجاء اجرای عدالت و اجرای قانون است.

حجت‌الاسلام بلوچ زاده با اشاره به آسیب های اجتماعی بیان کرد: عدم آگاهی یکی از علل عمده آسیب های اجتماعی است و رسانه ها نقش پررنگی می‌توانند در این حوزه داشته باشند و جهاد تبیین کنند.

وی افزود: خط قرمز دادستان، حقوق مردم است و حمایت از حقوق مردم شهرستان کاشمر در اولویت ما قرار دارد و اجازه نمی‌دهیم که به حقوق مردم تجاوز شود.

دادستان شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه باید بیش از گذشته به سمت پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت کنیم بیان داشت: رسانه ها وظایف آموزشی هم دارند و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: رسانه ها نقش معلم و نقش نگهبان را دارند و می بایست از ارزشهای انقلاب و نظام دفاع کنند و علاوه بر این رسانه ها می‌تواند باعث تغییر در آداب و رسوم غلط شوند.

حجت‌الاسلام بلوچ زاده یادآور شد: یک نقش رسانه ایجاد قبح اجتماعی برای انواع بزهکاری است و در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم ضرورت است که نهضت پیشگیری راه بیفتد تا جامعه ای پویا و بانشاط داشته باشیم.