کد خبر : 150
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

استیضاح شهردار اهواز تا نیمه ی مردادماه کلید می خورد

استیضاح شهردار اهواز تا نیمه ی مردادماه کلید می خورد

به گزارش هنر قلم، مازیار جهانبخشی با اشاره به قانون شوراها در خصوص طرح سوال از شهردار؛ اظهار کرد: پیش از این و طی سه نوبت در تاریخ های دی و اسفند سال۹۶ و فروردین سال جاری در مهمانسرای شهرداری و در حضور ریاست شورا و سایر اعضا، مطالبات مردم و مشکلات شهر را به

به گزارش هنر قلم، مازیار جهانبخشی با اشاره به قانون شوراها در خصوص طرح سوال از شهردار؛ اظهار کرد: پیش از این و طی سه نوبت در تاریخ های دی و اسفند سال۹۶ و فروردین سال جاری در مهمانسرای شهرداری و در حضور ریاست شورا و سایر اعضا، مطالبات مردم و مشکلات شهر را به آقای کتانباف تذکر داده و خواهان ارائه برنامه و رسیدگی به سوالات مطروحه شدیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز ادامه داد: پس از آن و در صحن علنی شورا نیز بارها از سوی بنده و سایر اعضای شورای شهر نیز سوالاتی در خصوص عملکرد شهردار مطرح شد که بی جواب ماند.

وی افزود: در آخرین جلسه ۴۰ سوال به صورت مکتوب از سوی بنده در صحن علنی، به ریاست شورا تحویل داده شد تا از شهردار اهواز پرسیده شود و علی رغم نامه مکتوب ریاست شورا در این خصوص به آقای کتانباف، باز هم این سوالات بی جواب ماند و آقای کتانباف از آمدن به صحن شورا و پاسخگویی به نمایندگان منتخب مردم خودداری می کند.

جهانبخشی تصریح کرد: بنده نمیدانم علت امتناع آقای شهردار از پاسخگویی یا آمدن به صحن شورا چیست اما با توجه به اینکه پرسش و تذکرات لازم به جناب شهردار داده شده و روال قانونی خود را طی کرده؛ مطابق ماده ۸۳ قانون چنانچه جلسه پاسخگویی آقای کتانباف به سوالات اعضای شورا تا ۱۵ مرداد ماه تشکیل نشود؛ طی جلسه بعد به صورت استیضاح مطرح خواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: خط قرمز و اولویت ما وضعیت مدیریت شهری و رضایت شهروندان است اما متاسفانه شهر به حال خود رها شده و هر بار از آقای کتانباف درخواست طرح و برنامه برای رفع معضلات شهری کرده ایم؛ به نتیجه نرسیدیم. در هر حال ما نه عمر نوح داریم و نه صبر ایوب! پس بهتر است شهردار اهواز در فضایی دوستانه به سوالات اعضای شورا پاسخ داده و برنامه های خود را ارائه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − یک =


دسته‌بندی نشده