کد خبر : 18316
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۶

حضور شیلات استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی ایران؛

استان اردبیل درحوزه تولید محصولات شیلاتی ظرفیت بالایی در امر صادرات دارد

استان اردبیل درحوزه تولید محصولات شیلاتی ظرفیت بالایی در امر صادرات دارد
مدیرکل شیلات اردبیل گفت: شیلات استان اردبیل امسال با برنامه‌ای هدفمندتر در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادتجاری نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی موسوم به اکسپو ۱۴۰۳ حضور یافته تا هم محصولات راهبردی صادراتی خود را معرفی کند و هم فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری این دیار را در معرض دید بیشتر بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز / به گزارش روابط عمومی شیلات اردبیل، در دومین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی توانمندیهای صادراتی ایران یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، سید حسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، دهقانی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و مدیر کل امور استانها و هیئت همراه از غرفه استانداری اردبیل در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران ( اکسپو ۲۰۲۴ ) در تهران بازدید نمودند .

مدیرکل شیلات اردبیل دراین بازدید به معرفی توانمندی های صادراتی استان و توسعه بازارهای صادراتی محصولات شیلاتی و ظرفیت و پتانسیل های شیلاتی در حوزه های مختلف پرداخت.
دکتر اله بخش عنوان کرد: استان اردبیل در حوزه تولید محصولات شیلاتی با ارزش افزوده بسیار بالا از جمله تولید خوراک آبزیان، تولید کنسرو تون ماهی و محصولات مرتبط در کنار سایر محصولات ظرفیت های بالایی در امر صادرات دارد.
دکتر اله بخش افزود:اداره کل شیلات استان اردبیل امسال با برنامه‌ای هدفمندتر در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادتجاری نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی موسوم به اکسپو ۱۴۰۳ حضور یافته تا هم محصولات راهبردی صادراتی خود را معرفی کند و هم فرصت‌های کم‌نظیر سرمایه‌گذاری این دیار را در معرض دید بیشتر بگذارد.

در این دیدار دکتر عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل،دکتر خلیلی مدیر کل جذب سرمایه گذاری و اشتغال استانداری،و مدیران کل شیلات استان های گیلان،مازندران،گلستان و خوزستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =


دسته‌بندی نشده