کد خبر : 1301
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

استانداری خوزستان هیچ هزینه ای برای جشنواره سلام تقبل نمی کند

استانداری خوزستان هیچ هزینه ای برای جشنواره سلام تقبل نمی کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، سعید رضوانی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه چهارمین جشنواره سلام با هدف انتخاب روابط عمومی های برتر در خوزستان برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره سلام یکی از ابتکارات بسیار خوبی بود که در خوزستان پایه گذاری و سه دوره آن برگزار و به

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، سعید رضوانی عصر امروز در نشست خبری با بیان اینکه چهارمین جشنواره سلام با هدف انتخاب روابط عمومی های برتر در خوزستان برگزار می شود، اظهار کرد: جشنواره سلام یکی از ابتکارات بسیار خوبی بود که در خوزستان پایه گذاری و سه دوره آن برگزار و به تقویت، بازآموزی، اصلاح روش ها و ساختارها در روابط عمومی های استان کمک شایانی داشت.

 

دبیرکل چهارمین جشنواره سلام انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان با اشاره به اینکه فاصله گرفتن روابط عمومی سنتی به سمت الکترونیک و چند بُعدی از برکات جشنواره سلام بود گفت: یک سری شاخص هایی را برای جشنواره تدوین و تعیین کرده ایم تا عملکرد روابط عمومی ها را به صورت متوازن و متعادل بر اساس آخرین استانداردهای جهانی بسنجیم.

 

وی اضافه کرد: در این جشنواره از آموزش غافل نمی شویم و دو کارگاه آموزشی ضمن خدمت و اصولی را برگزار می شود.

 

رضوانی شناسایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی ها تصریح کرد: بانک اطلاعاتی کاملی از مدیران، دانشجویان، کارمندان و حتی علاقمندان روابط عمومی ها تشکیل می شود تا مدیران شناسنامه ای از فعالان این عرصه داشته باشند و همگان در سراسر کشور مدیران روابط عمومی استان را شناخته و به این اطلاعات دسترسی آزاد داشته باشند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: امسال تلاش بر این است که بخش خصوصی هزینه ها را متقبل و استانداری هیچ تشکیل سند مالی نداشته باشد.

 

رضوانی با بیان اینکه روابط عمومی بخش های خصوصی و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی به صورت مجزا ارزیابی می شوند، گفت: شهرداری ها و فرمانداری ها را به گروه الف و ب تشکیل و شهرهای برخودار را در یک گروه و کم برخوردها را نیز در گروه دیگر تقسیم بندی کردیم.

 

وی با اشاره به دو مرحله ای بودن داوری ها اظهار کرد: ابتدا در هر محوری دو برابر ظرفیت انتخاب و در مرحله دوم که داوران کشوری هستند، تعداد برگزیدگان به همان سه واحد در هر بخش کاهش پیدا می کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۲۰ روابط عمومی سازمان ها و ادارات کل، ۶۷ شهرداری، ۲۷ فرمانداری، ۶۰ بخشداری شناسایی شده است.

 

موسوی عضو شورای سیاست گذاری چهارمین جشنواره سلام با اشاره به اینکه هشت محور ارزیابی را مدنظر قرار دادیم که جزئیات بیشتر در سایت جشنواره بارگزاری می شود، عنوان کرد: آموزش، پژوهش و افکارسنجی، انتشارات، برنامه ریزی، تبلیغات محیطی (مولتی مدیا، فیلم مستند، عکس و…)، ارتباطات الکترونیک (سایت، شبکه های اجتماعی و سایر آثار تحت وب مثل اپلیکشین، کتاب یا مجلات الکترونیکی)، ارتباطات رسانه ای (کیفیت تولید و میزان انتشار اخبار، نشست خبری، بازتاب رسانه ای، وسعت انتشار اخبار و …)، فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین انتخاب کارشناسان برتر و انتخاب مدیران ارتباط گستر جزو محورها و بخش ویژه این جشنواره هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =


دسته‌بندی نشده