کد خبر : 2188
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

ارسال کتاب امانی بصورت رایگان برای اعضای نابینا، جانباز و بازنشستگان در اهواز

ارسال کتاب امانی بصورت رایگان برای اعضای نابینا، جانباز و بازنشستگان در اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، حسین بهبهانی، رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از راه اندازی پیک کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان و ارسال کتاب امانی بصورت رایگان برای اعضای نابینا، جانباز و بازنشستگان در اهواز خبر داد. رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، حسین بهبهانی، رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان از راه اندازی پیک کتاب در کتابخانه مرکزی استان خوزستان و ارسال کتاب امانی بصورت رایگان برای اعضای نابینا، جانباز و بازنشستگان در اهواز خبر داد.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی استان به جهت رفاه حال اعضای خود و کاهش رفت و آمد شهری در فصل گرما اقدام به اجرای پیک کتاب نموده است.

وی بیان کرد: امکان استفاده از پیک برای همه اعضای کتابخانه میسر بوده، اما برای اعضای نابینا، جانبازان و بازنشستگان به صورت رایگان ارسال می شود

بهبهانی در ادامه گفت: اعضاء پس از جستجوی کتاب در سایت سامان به آدرس samanpl.ir میتوانند به صورت تلفنی کتاب مورد نظر را درخواست کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ (به جز پنجشنبه ها ۹ الی ۱۲) بصورت تلفنی ۳۳۳۳۱۸۹۱ و ۳۳۳۶۵۷۱۴ داخلی ۱۶ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهار =


دسته‌بندی نشده