کد خبر : 12200
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۴۸

احساس امنیت کنونی جامعه حاصل تلاش‌های کارکنان فراجاست

احساس امنیت کنونی جامعه حاصل تلاش‌های کارکنان فراجاست
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان خوزستان گفت: اگر امروز احساس امنیت و آرامش می کنید و مرزهای اسلامی ما دارای ثبات و آرامش هستند به واسطه تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان است که به سهم خود از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “سید عبدالنبی موسوی فرد” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سال روز ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) با حضرت خدیجه (س) گفت: هفته فراجا را به تمامی عزیزان در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: اگر امروز احساس امنیت و آرامش می کنید، اگر ناموس ما با آرامش خاطر در جامعه به امورات خود می‌‍پردازد و مرزهای اسلامی ما دارای ثبات و آرامش هستند به واسطه تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان است که به سهم خود از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در بیانات خود در این هفته فرمودند: چرا دشمنان سعی می کنند به نیروی انتظامی و تمامی کسانی که امنیت را ایجاد می کنند حمله کنند چون آنها می خواهند اقتدار نظام را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد اظهار داشت: دشمنان نمی‌خواهند ببینند که در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی ناامنی وجود دارد اما در اینجا مردم ایران دارای امنیت کامل هستند به همین خاطر آنها دشمن امنیت سازان هستند و ما از تمامی کارکنان فراجا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =


دسته‌بندی نشده