کد خبر : 17383
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

 آیین مهر و مهربانی در فولاد خوزستان؛  رزمایش بزرگ اهدای سه هزار بسته آموزشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شد

 آیین مهر و مهربانی در فولاد خوزستان؛   رزمایش بزرگ اهدای سه هزار بسته آموزشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شد

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: از مجموعه فولاد خوزستان تشکر می‌کنم؛ تولید پایدار و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای کشور افتخار است سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان: جهاد اقتصادی و جهاد معنوی در فولاد خوزستان توأمان جاریست به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل

حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: از مجموعه فولاد خوزستان تشکر می‌کنم؛ تولید پایدار و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای کشور افتخار است

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان: جهاد اقتصادی و جهاد معنوی در فولاد خوزستان توأمان جاریست

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، آیین مهر و مهربانی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان، علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی و جمعی از معاونین و مدیران و اصحاب‌ رسانه با اهدای سه هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم برخوردار در تالار طوبی مجتمع دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن تسلیت حوادث اخیر غزه اظهار داشت: جنایاتی که رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه رقم زده است را به آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم. وقتی مادر حضرت موسی فرزندش را به رود نیل سپرد، خداوند متعال دو وعده به وی داد. یکی برگرداندن طفل و دیگری، وعده قرار دادن حضرت موسی از مرسلین. روایت است که وقتی بلا به اوج می‌رسد، فرج نزدیک است.

وی گفت: از مجموعه فولاد خوزستان تشکر می‌کنم. تولید پایدار و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برای کشور افتخار است. از کارکنان تلاشگر مجموعه، سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی نیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

در ادامه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (ع) خوزستان گفت: این روز غمناک را تسلیت عرض می‌کنم. این جبر تاریخ است که همواره فرعونیان و ظالمین به سزای اعمالشان می‌رسد. یکی‌ از فعالیت‌هایی که این‌روز‌ها لابی صهیونیستی و حامیان آنها دنبال می‌کنند، عملیات سنگین فضای مجازی و جابجا کردن ظالم و مظلوم است. حماس و فلسطینیان در سرزمین مادری عملیات کردند. برخلاف ادعای رسانه‌های غربی، هیچ‌ سندی که حماس کودک‌کشی کرده است ارائه نشد. از طرفی صدها کودک مظلوم فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند و بازهم ادعا دارند که کار حماس است و حقیقت را وارونه جلوه می‌کنند. موضوع دیگر جدا کردن حماس و مردم فلسطین است که باید گفت حماس فرزندان فلسطین هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاش‌های فولاد خوزستان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی برکت کار فولادمردان است. صمیمانه قدردان مدیران و کارکنان فولاد خوزستان هستیم‌. باید این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد و سعی کنید در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور حضور پیدا کنید. شرایطی فراهم کنید که، هیچ‌کس از تحصیل باز نماند. جهاد اقتصادی و جهاد معنوی در فولاد خوزستان توأمان جاریست.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تسلیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه سرزمین فلسطین اظهار داشت: در جایگاه دومین فولادساز کشور در طول ساله‌های اخیر با چالش‌های مختلفی از جمله انرژی و تامین مواد اولیه مواجه بودیم. فولاد خوزستان در حوزه توسعه و اشتغال پایدار پیشرو است. نگاهمان به مسئولیت‌های اجتماعی از دیدگاه استحکام فولاد و آهن است‌. توجه ویژه به محیط زیست، اشتغال پایدار و توسعه، نمود فعالیت‌های ماندگار فولاد خوزستان است.

ابراهیمی گفت: ساده‌ترین تعریف آموزش را می‌توان فرآیند یادگیری تعریف کرد. فرآیندی که در آن شاخه‌هایی مانند اخلاق، مهارت و دانش گنجانده می‌شود. فولاد خوزستان با فراهم آوردن ابزار آموزش و ایفای نقشی هرچند کوچک، گامی در جهت شکوفایی آموزش برداشته است. مسئولیت‌های اجتماعی در فولاد خوزستان نهادینه شده است.

دکتر علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی را یک الزام قانونی و عامل خوشنامی برای سازمان‌ها دانست و اظهار داشت: عمل به مسئولیت‌های برای فولاد خوزستان یک وظیفه دینی و اخلاقی است‌. هر مجموعه صنعتی که آلایندگی دارد، ملزم به ایجاد فضای سبز است. فولاد خوزستان بیش از ۵ برابر الزام قانونی فضای سبز ایجاد کرده است. اجرای پروژه توری در خاورمیانه منحصر به فرد است و در دنیا کشورهای انگشت‌شماری این طرح را اجرا نموده اند. این طرح بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه در بر داشته‌ است. پروژه بازچرخانی آب، استفاده از پساب شهری دیگر پروژه‌هایی هستند که در فولاد خوزستان اجرا شدند.

وی در ادامه افزود: با نگاهی به گذشته می‌توان دریافت، فولاد خوزستان همواره پیشران اجرای مسئولیت‌های اجتماعی بوده و هست. در شرایطی که شیوع بیماری کرونا به شرایط بحرانی رسیده بود و بیماران در کف بیمارستان‌ها بستری می‌شدند، در کمتر از ۴۸ ساعت، صد تخت بیمارستانی به همراه تجهیرات کامل به بیمارستان‌های اهواز اهدا شد. دو باند کردن جاده قلعه‌چنعان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، ساخت پل و کاهش بار ترافیکی شهری و ساخت ورزشگاه مدرن شهدای فولاد، از جمله فعالیت‌های شرکت است.

مخبر‌ دزفولی در پایان گفت: در شرایطی که بیشتر سازمان‌ها در حال تعدیل نیرو هستند، در شرکت فولاد خوزستان و تا به امروز هزار و هشتاد جوان بومی مشغول به کار شدند. همواره به تعهد حرفه‌ای، دینی و اخلاقی پایبند خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + چهار =


دسته‌بندی نشده