کد خبر : 11623
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

حدیث کریمی

بهره برداری از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی در مجموعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز

بهره برداری از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی در مجموعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی در مجموعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز وابسته به سازمان تامین اجتماعی روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، صبح امروز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با حضور مسئولین استانی به بهره برداری رسید. پروژه پلی کلنیک تخصصی و فوق تخصصی امیرالمومنین علیه السلام در۲هزار و ۵۰۰متر مربع ساخته شده و دارای ۳۶اتاق معاینه، یک سیستم دیجیتال در نوبت دهی و نسخه نویسی، کلینیک زنان، جراحی عمومی و تخصصی، اطفال و داخلی در سطح فوق تخصص می باشد .

 

 

در این مرکز تخصصی، شرایط خدمات درمانی مطلوب تری به بیمه شدگان فراهم شد

 

دکتر بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن قرائت پیام دکتر موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: دکتر موسوی قصد حضور در مراسم افتتاح این درمانگاه و سرکشی از مواکب چذابه و شلمچه و نظارت دقیق بر عملکرد این دو موکب را داشتند.به علت آماده نبودن موکب چذابه سفر وی به آخر هفته موکول شد. اما بواسطه اینکه افتتاح هرچه زودتر درمانگاه تخصصی به نفع جمعیت بیمه شده  و بیماران بوده است وی تاکید کردند این افتتاحیه در زمان مقرر انجام گیرد وبعداً با حضور در استان به سرکشی و رفع نیازهای این درمانگاه در حضور مسئولین استان خواهند پرداخت.

وی در ادامه بهره‌برداری از این درمانگاه گفت: کارساخت و تجهیز این درمانگاه چهار سال طول کشید و با همت گروه فنی و مهندسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز و پیگیری برای تامین اعتبار آن تکمیل، و امروز در خدمت جامعه هدف تامین اجتماعی قرار گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: با بهره‌برداری از این مرکز تخصصی، خدمات درمانی مطلوب تری به بیمه شدگان فراهم و یکی از مطالبات جامعه هدف محقق ‌شد.

وی ادامه داد: برای تجهیز این درمانگاه که دارای بخش‌های تخصصی اطفال، چشم، جراحی، قلب، زنان و زایمان، داخلی، گوش و حلق و بینی، داروخانه و طب اورژانس است ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بنی احمد به محل اقامت پزشکان مقیم بیمارستان امیرالمومنین (ع) و درمانگاه تخصصی اشاره کرد و گفت:برای مراقبت بهتر از بیماران و در دسترس بودن پزشکان و ارایه خدمات فوری به بیماران بستری، محل اقامت پزشکان مقیم، دوباره به داخل این بیمارستان انتقال داده شد.

دکتر امیرحسین بنی احمد افزود: در این بیمارستان نیز سرویس بررسی سنگ شکن و بررسی های گوارشی اندوسکوپی و کولونوسکپی داریم.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون نفر در فضای یک هزار و ۵۰۰ متر ویزیت می شدند گفت: همت همکاران باعث پیشرفت کار شده، و امسال شرایط بهتر است، هم استانی ها نیز می توانند از فردا به این بخش مراجعه و خدمات دریافت کنند.

توجه ویژه به بحث زاد ولد صورت بگیرد

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امیرالمومنین (علیه السلام) اهواز بابیان اینکه خدا را شاکرم که در یک برنامه خیر و خداپسندانه شرکت کرده ام، اظهارداشت: افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امیرالمومنین (علیه السلام)،خدمت بزرگی به همه بیمه شدگان استان خوزستان است. به همین دلیل قدردان زحمت عزیزانی هستیم که در راه اندازی این درمانگاه زحمت کشیدند.

 

آیت الله محسن حیدری گفت: طبق گفته مدیر درمان، قرار بود این پروژه طی دوسال انجام خوشبختانه با تلاش مجموعه، طی ۳ ماه تکمیل شد؛ و قابل تحسین است، این اقدام نقطه امیدی برای مردم نیازمند است که منشا آن روحیه انقلابی است.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضع بخش زنان و زایمان اشاره کرد و افزود: بحث فرزندآوری موضوع بسیار مهمی است، این را یک شعار ندانیم یک ضرورت تاریخی برای ماست باید کاری انجام دهیم که از فضای کاهش جمعیت، و کاهش نرخ باروری و جمله “فرزند کمتر زندگی بهتر”

احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در اهواز

 

دکتر سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با تقدیر از تلاش مدیران درمان تامین اجتماعی خوزستان در جهت رفاه مردم گفت: با روی کار آمدن مدیریت جدید و تزریق مدیران جوان و با تجربه برای توسعه کار درمانی باعث نشاط و ایجاد انگیزه در کارکنان و مراجعه کننده ها خواهد بود .

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد جهت احداث و راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی در اهواز از هیچ کوششی دریغ نکند.

 

اجرای طرح ها و پروژه ها در کمترین زمان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز درحاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امیرالمومنین (علیه السلام) اهواز در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهور در افتتاح پروژه آبرسانی غدیر، گفت: این پروژه درمانی همانند پروژه غدیر به دلیل تلاش های مستمر و شبانه روزی، بسیار موفق بوده است.

عبدالرضا سیفی افزود: مدیران باید با همین روحیه تلاش و پشتکار، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا را طی مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه برسانند تا مشکلات استان با توجه به حمایت های ویژه رییس جمهور از استان، هرچه زودتر کمتر شود و مردم طعم شیرین خدمت دولت مردمی را بچشند.

 

درمانگاه دارای ۴بخش تخصصی و فوق تخصصی است

 

شمال شهیتاوی رییس بیمارستان امیرالمومنین (علیه السلام) اهواز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم به تلاش۳ ماهه شبانه روزی و حمایت های مدیران درمان و مجموعه بیمارستان اشاره کرد و گفت: تلاش های مستمر باعث شد که امروز شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم، زیرا اگر طبق برنامه های تدوین شده پیش می رفت ، این افتتاحیه حداقل ۲ سال دیگر به نتیجه می رسید

وی افزود: این درمانگاه دارای چهار بخش است که یک بخش تخصصی ویژه زنان و خدمات مامایی و کاملا ایزوله است، یک بخش درمانگاه بخش جراحی شامل چشم، گوش وحلق و بینی، پوست و متخصصین بیهوشی است، بخش داخلی، تخصص ها و فوق تخصص ها داخلی اعصاب، داخلی عمومی و گوارش هم بخش دیگر این بیمارستان است و بخش چهارم، مختص بیماری های اطفال و نوزادان به صورت شبانه روزی است که مردم می توانند از طریق سیستم نوبت دهی دیجیتال از منزل هم نوبت بگیرند و از این خدمات استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ در آیین افتتاح این درمانگاه تخصصی، آیت الله محسن حیدری یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سیدکریم حسینی از نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ، دکتر حی بر معاون درمان دانشگاه  و روسای بیمارستانهای شهید بقایی ، شهید نیاکی ارتش و نفت حضور داشتند. همچنین حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =


دسته‌بندی نشده