کد خبر : 4986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۸

ستاد تنظیم بازار استان مخالف افزایش قیمت حمل کالا است

ستاد تنظیم بازار  استان مخالف افزایش قیمت حمل کالا است

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است  از سوی استاندار خوزستان نامه ای به رییس قوه قضاییه در خصوص پرونده قاچاق ۳۶ هزار دستگاه کولر ارسال شود تا هر چه زودتر به این پرونده رسیدگی و کولرها برای تعدیل قیمت این کالا در استان به بازار عرضه شوند. ارسلان شهنی در

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است  از سوی استاندار خوزستان نامه ای به رییس قوه قضاییه در خصوص پرونده قاچاق ۳۶ هزار دستگاه کولر ارسال شود تا هر چه زودتر به این پرونده رسیدگی و کولرها برای تعدیل قیمت این کالا در استان به بازار عرضه شوند.

ارسلان شهنی در ستاد تنظیم بازار استان که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد،  اظهار داشت: نیاز است کارشناسان سازمان صمت استان قیمت واردات کولر با ارز آزاد و نیمایی را ارزیابی کنند تا در صورت امکان شرایطی فراهم شود به اندازه نیاز استان از منطقه آزاد اروند کولر وارد استان شود.

وی افزود: البته باید در ابتدا سازوکار جلوگیری از بروز هرگونه تخلف و یا قاچاق کولر در صورت صدور مجوز واردات این کالا از منطقه آزاد اروند فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: شرایط و کشش اجتماعی استان خوزستان توانایی و امکان افزایش قیمت حمل کالا را ندارد و ستاد تنظیم بازار استان با افزایش قیمت حمل کالا و سیمان که درخواست داده شده است مخالف است.

فعالان حوزه حمل و نقل خواستار افزایش قیمت حمل کالا و سیمان را در سطح ملی و استانی داشته اند.

شهنی در ادامه با اشاره به ضرورت تعیین زمان مناسب برای فعالیت میدان های میوه و تره بار استان افزود: زمانی برای فعالیت میدان های میوه و تره بار در استان باید تعیین شود که مانع تجمع مردم در این میادین در شرایط کرونایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 5 =


دسته‌بندی نشده