کد خبر : 3988
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

وابستگی اکسین و فولاد خوزستان کاملا مبرهن و گویای ظرفیت بالقوه در هم‌افزایی دو شرکت است

وابستگی اکسین و فولاد خوزستان کاملا مبرهن و گویای ظرفیت بالقوه در هم‌افزایی دو شرکت است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امین ابراهیمی افزود: این شرکت یکی از طرح‌های توسعه فولاد خوزستان بوده است که متاسفانه در سال ۸۲ به دلیل تصمیمات مدیریتی ناصحیح و جابجایی سهام، از مجتمع فولاد خوزستان منفک شد. وی اظهار کرد: با بررسی اجمالی زیرساخت‌ها و

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، امین ابراهیمی افزود: این شرکت یکی از طرح‌های توسعه فولاد خوزستان بوده است که متاسفانه در سال ۸۲ به دلیل تصمیمات مدیریتی ناصحیح و جابجایی سهام، از مجتمع فولاد خوزستان منفک شد.

وی اظهار کرد: با بررسی اجمالی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های فولاد اکسین و مجتمع فولاد خوزستان، وابستگی این دو شرکت کاملا مبرهن و گویای ظرفیت بالقوه در هم‌افزایی دو شرکت است. شکی نیست که با تملک مجتمع فولاد خوزستان، می‌توان پتانسیل تولید و خلق ارزش را در این شرکت عملی کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان می کند: در تجربه موفقی که در نیمه اول سال ۹۸ در همکاری با مجتمع فولاد داشته‌ایم، توانسته‌ایم فروش مستقیم سبد محصولاتمان را جایگزین فروش کارمزدی کنیم، به‌طوری‌که در مهرماه جاری هیچ‌گونه قرارداد کارمزدی منعقد نکرده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه هم‌افزایی دو شرکت منجر به تحقق صادرات محصولات فولاد اکسین شده است، اعلام می کند: مجتمع فولاد خوزستان در تامین نیازهای تجهیزاتی همیشه همکاری شایسته‌ای با اکسین داشته است. به‌طورکلی بااتصال این دو شرکت بخش اعظمی از مواد اولیه فولاد اکسین خصوصا در حوزه محصولات ساختمانی و آلیاژی با کمترین هزینه حمل تامین می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =


دسته‌بندی نشده