کد خبر : 10939
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)خوزستان:

حدیث کریمی

باید قدردان ایثارگری ها در دفاع مقدس باشیم/ دانشجویان نسبت رویدادهای گذشته اطلاع و آگاهی داشته باشند

باید قدردان ایثارگری ها در دفاع مقدس باشیم/ دانشجویان نسبت رویدادهای گذشته اطلاع و آگاهی داشته باشند
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج)خوزستان با بیان اینکه دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ايران بود گفت: ما تا ابد و تا زمانی كه چرخه توسعه و پيشرفت ادامه دارد، بايد قدردان خدمات گذشتگان باشيم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ٢٣ مرداد) با حضور در اردوگاه امام خمینى(ره)، با فراگیران دوره تربیتى تشکیلاتى خط امام (ره) بسیج دانشجویى خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در این دیدار با بیان اینکه ۴۴ سال پیش، انقلاب برای نهادینه کردن توسعه با همت جوانان ما و پیروى از خط امام راحل در کشور به وقوع پیوست اظهار کرد: دانشجویان ما باید در جهت باروری علم، توسعه و پیشرفت تلاش کنند.

وى افزود: امروزه دشمن قصد نابودی ما را دارد؛ در دنیا یکبار انقلاب اتفاق می‌افتد و پس از آن همه انرژی‌ها و توانایی‌های یک ملت صرف حرکت به سوی توسعه پایدار می‌شود.

سردار شاهوارپور اضافه کرد: دشمن، اگر جنجال و فضاسازی می‌کند به هیچ عنوان قصد کمک به جوانان ما را ندارد؛ بلکه قصد آنان نابود کردن هستی ما است.

وی تصریح کرد: در این ۴۴ سالی که از نظام اسلامی ما می‌گذرد، دشمن، هم در صحنه داخلی و هم خارجی در تلاش برای برخورد و نابودی ما بوده است.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است و دانشجوی ما باید نسبت به این مقطع تاریخی اطلاع و آگاهی داشته باشد و به نوعی حوادث گذشته را به یاد آورد.

وی خاطر نشان کرد: ما دوره بسیار سختی در طول هشت سال جنگ تحمیلی پشت سر گذاشتیم که هم دوره ناامیدی و هم امیدواری ما بوده است.

سردار شاهوارپور اذعان کرد: از اینکه دشمن با همه توان خود وارد شده بود تا هستی ما را از بین ببرد و ما را در اسارت تاریخی خود قرار دهد، نا امیدمان می‌کرد؛ اما امیدی به دست توانمند آحاد ملت ما در دل مردم و آیندگان کاشته شد که در نتیجه آن موفق شدیم تجاوز و تجاوزگری را از مملکت مان پاک کنیم.

وی با اشاره به حضور دانشجویان در هشت سال جنگ تحمیلی ادامه داد: حضور دانشجویان در دفاع مقدس باعث شد در میان اقشار مختلف مردم یک حرکت امیدوارانه ایجاد شود تا بتوانیم به پشتوانه همین مردم بر دشمنی که طی اظهارات صریح و روشن گفته بود ما آمده‌ایم که بمانیم، با رشادت‌ها و ایثارگری های جوانان این مملکت فائق آییم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان بیان کرد: دفاع مقدس برگ برنده‌ای برای ملت ایران بوده و ما تا ابد و تا زمانی که چرخه توسعه و پیشرفت ادامه دارد، باید قدردان خدمات گذشتگان باشیم و آنها را عزیز بداریم.

وى در پایان خطاب به شرکت کنندگان دوره یاد آور شد: این فرصت را غنیمت بشمارید و نهایت استفاده رو ببرید تا در جهت حفظ آرمان‌های امام و کار تشکیلاتی ثابت قدم باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − ده =


دسته‌بندی نشده