کد خبر : 678
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

انتقاد شدید دبیرهییت دو و میدانی خوزستان از مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان

انتقاد شدید دبیرهییت دو و میدانی خوزستان از مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان

جناب آقای افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان چند صباحیست که جنابعالی سکان ورزش خوزستان را به دست گرفتید و بدون تعیین مقصد به دنبال مقاصد از پیش تعیین نشده و نامعلوم خود هستید که این خود جای بسی تاسف دارد که خوزستان به عنوان قطب ورزش ایران در حال حرکت به ناکجا آباد

جناب آقای افشین حیدری
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

چند صباحیست که جنابعالی سکان ورزش خوزستان را به دست گرفتید و بدون تعیین مقصد به دنبال مقاصد از پیش تعیین نشده و نامعلوم خود هستید که این خود جای بسی تاسف دارد که خوزستان به عنوان قطب ورزش ایران در حال حرکت به ناکجا آباد است.

آقای حیدری دوومیدانی خوزستان با ورود شما به ورزش همانند ورود دولت بی ثمر تدبیر و امید ، امیدوار شد ، امیدوار به آینده ای روشن و پرتکاپو بر مبنای وعده های شما ، وعده های که هیچکدام جامه عمل به خود ندیدند.

این امیدی که با وعده های شما در جامعه دوومیدانی و ورزش استان تزریق شد در حد حرف باقی ماند و هیچ یک گفته های شما برای ورزشکاران خوزستانی به عمل تبدیل نشد.

وعده های شما انجام نشد و به دنبال آن به عنوان سکاندار ورزش خوزستان کمر به نابودی دوومیدانی بستید و دوومیدانی خوزستان را از حق مسلم خود که استفاده از پیست دوومیدانی است منع کردید.

سردار صخراوی که از مدیران اسبق این اداره کل بودند و از سوی بسیاری از کارشناسان ورزش خوزستان ، غیرورزشی تلقی میشدند در دهه ٨٠ حدودا مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان به هیات دوومیدانی کمک کرد تا بتواند این پیست را احداث کند حضرتعالی نه تنها هییییچ گامی برای دوومیدانی برنداشته اید بلکه یادگار دیگر مدیر کل ها(پیست دوومیدانی) را از دوومیدانی گرفتید.

آقای حیدری خوزستان استان مظلومیت است و عملکرد مطلوب هر مدیر در این استان نه تنها نزد مردم قابل تقدیر است بلکه باقی الصالحات دارد لذا در انجام مدیریت خود در جامعه ای که تخصصی تر از میراث فرهنگی است کوشا باشید.

در پایان ضمن ابراز تاسف برای حال کنونی ورزش خوزستان بخصوص رشته مظلوم دوومیدانی شایسته است در اسرع وقت کمترین امکانات اعم از محل تمرین و تجهیزات تمرین را برای ورزشکاران گرما دیده و خاک خورده خوزستان مهیا سازید.

سعید پویا
دبیر هیات دوومیدانی استان خوزستان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =


دسته‌بندی نشده