کد خبر : 19732
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1404 - 20:06

برای ششمین سال متوالی؛

خبرنگار: حدیث کریمی

درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز بعنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور

درخشش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز بعنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور
روابط عمومی نیروگاه رامین اهوازبرای ششمین سال متوالی بعنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور انتخاب شد.

به گزارش مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم بابیان اینکه  در همایش مدیران روابط عمومی نیروگاه های برق حرارتی کشور که با حضور مقیمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو ، اسکندری معاون راهبری تولید برق حرارتی ،کاوه کریمی معاونت منابع انسانی،مالی و پشتیبانی و محمد لبابیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل صنعت برق حرارتی برگزار شد اظهارداشت: از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز بعنوان برترین روابط عمومی این صنعت در عرصه روابط عمومی دیجیتال تجلیل شد.

وی در ادامه افزود:در این همایش  داوود سلیمانی به ارائه تجارب ، آموزش و اقدامات تخصصی و رسانه ای این مجموعه در زیرساختها و پلتفرم های رسانه ای بویژه شبکه های اجتماعی پرداخت.

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در این همایش با اشاره به نقش و کارکردهای روابط عمومی در معرفی و آشنایی بیشتر مردم با دستاوردها ، تلاشها، خدمات،و اقدامات سازمانها و شرکتهای صنعتی بویژه نیروگاهها ، استفاده هوشمندانه از رسانه ها و شبکه های اجتماعی و توسعه تعاملات مردمی را بهترین فرصت و راهکار جهت معرفی بیشتر مردم با سختی های تولید انرژی حیاتی برق و تقویت سطح فرهنگ صرفه‌جویی در کشور دانست.

سلیمانی در این همایش به ارائه تحلیل محتوای رسانه ای بازتاب خبر و کلیپ ایثار تلاشگران  نیروگاه رامین اهواز در فضای رسانه‌ای و شبکه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی پرداخت و این تجربه رسانه ای را نقطه عطفی در آشنایی بیشتر مردم ، مسئولان و رسانه ها با سختی ها و چالشهای تولید برق عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ضمن تقدیر از کلیه کارکنان و مدیران نیروگاه به پاس همراهی و تعامل با مجموعه روابط عمومی افزود:  خبر و کلیپ جلوگیری متخصصان نیروگاه رامین اهواز از خروج واحد نیروگاهی از مدار تولید برق که در دمای ۷۰ درجه ای کندانسور که در تیرماه طاقت فرسای سال گذشته مورد استقبال جامعه قرار گرفته بود ، سوژه خبری بیش از ۱۲۰۰ گزارش رسانه ای بود که بدون احتساب مشاهده مردم از طریق شبکه های صدا و سیما بیش از ۱۶ میلیون بازدیدکننده در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


دسته‌بندی نشده
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x