کد خبر : 18381
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

بهادری جهرمی در جام رسانه امید: رسانه ها از کیان و هویت استقلال کشور دفاع می کنند

بهادری جهرمی در جام رسانه امید:  رسانه ها از کیان و هویت استقلال کشور دفاع می کنند
سخنگوی دولت گفت: رسانه ها از کیان و هویت استقلال کشور دفاع می کنند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، علی بهادری جهرمی در مراسم اختتامیه جشنواره «جام رسانه امید» اظهار کرد: استقلال مداری که از اصلی ترین حوزه جنگ شناختی است، خط مقدم آن رسانه ها هستند.

وی با بیان این که رسانه ها از کیان و هویت استقلال کشور دفاع می کنند، عنوان کرد: باید هم جایگاه خود را بهتر بشناسیم و باور داشته باشیم و هم در این اهمیت همه باهم دست به دست هم دهیم و بدنه حاکمیتی و دولتی و مردمی را یک سنگر واحد در برابر هجمه شبانه روزی و سنگین دشمن داشته باشیم.

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه ادبیات لازم با این اهمیت و جایگاه آنچنان که باید باشد تدوین نشده است. ما عبارت تروریسم رسانه ای را می گوییم اما تروریسم در کنار آن بسیاری از افراد را مورد هجمه قرارداده است. اصلی ترین ابزار در جنگ شناختی این است که یک سردرگمی ایجاد شود که باید در برابر چنین موضوعی امید آفرینی کرد. امید آفرینی کلید همه قفل هاستو

او عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز این شاه کلید را در بیان صدور گام دوم انقلاب دست مردم دادند که امید را روشن کنید و پاسخ دشمن را بدهید و باید با سرعت بیشتری عمل کرد. گام اول انقلاب در حوزه سلامت بهداشت و آموزش و… موفقیت های بسیاری داشته است.

بهادری جهرمی با بیان این که نقاط قوت و موفقیت ها را باید ببینیم، ادامه داد: پرتاب ۱۲ ماهواره فضایی، زیرساخت های برق و گاز، سرعت حرکت را با کشورهای دیگر مقایسه کنید. دستاوردها را مقایسه کنیم و جنس روش ها و نوع نگاه ها را به ماجراها نیز مقایسه کنیم و ببینیم واکنش به آن رویداد چیست.

او در حوزه نقاط ضعف نیز گفت: هرجایی پای انسان در میان باشد حتما نقطه ضعفی وجود دارد. نقطه ضعف و آسیب را باید با رویکرد برطرف کردن پیگیری کنیم. همین عامل باعث می شود امیدآفرینی ایجاد شود. امروز جهانیان، ماهیت رژیم صهیونیستی و حقایق این جنگ را شناخته است.

#پیشرفت_ایران
#جام_رسانه_امید
#خوزستان_قهرمان
#خوزستان_سربلند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + هفده =


دسته‌بندی نشده