کد خبر : 15468
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

شهردار اهواز در همایش سفیران شهر: اخلاق و امانت داری رانندگان تاکسی در اهواز زبانزد عام و خاص است

شهردار اهواز در همایش سفیران شهر: اخلاق و امانت داری رانندگان تاکسی در اهواز زبانزد عام و خاص است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، رضا امینی عصر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در همایش سفیران سلامت اظهار کرد: تیزبینی، بصیرت، و وقت شناسی قرارگاه عملیاتی کربلا سبب برگزاری چنین مراسم باشکوهی شده است تا بتوانیم از زحمات رانندگان تاکسی قدردانی کنیم. وی افزود: شهراهواز با وجود

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، رضا امینی عصر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در همایش سفیران سلامت اظهار کرد: تیزبینی، بصیرت، و وقت شناسی قرارگاه عملیاتی کربلا سبب برگزاری چنین مراسم باشکوهی شده است تا بتوانیم از زحمات رانندگان تاکسی قدردانی کنیم.

وی افزود: شهراهواز با وجود جمعیت کم آن نسبت به سایر کلانشهر ها، با مساحتی به میزان ۲۰۰ میلیون متر مربع در رتبه سوم وسیع ترین کلانشهرهای ایران قرار دارد این وسعت سختی کار در خدمت رسانی به ویژه اسفالت را نشان می‌هد، با این حال همه در تلاش هستیم که زندگی شهروندان اهوازی کیفیت بهتری داشته باشد.

شهردار اهواز تاکید کرد: برای رفع مشکلات به جدیت تلاش می کنیم اما برخی از مشکلات به ساختار برمی گردد به گونه ای که وسعت بالا و مسطح بودن شهر سبب شده است که پس از بارندگی آب به مدت زمان بیشتر برای خروج نیاز داشته باشد و پس زدگی فاضلاب داشته باشیم که این امر سبب تخریب اسفالت و فرسوده شدن آن می شود.

وی ادامه داد: ۳۰میلیون متر مربع از مساحت اهواز را پیاده روها و معابر تشکیل می دهند که نشان از میزان زیاد آسفالتی است که شهر نیاز دارد. با این حال ۸۰ درصد از بودجه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیاردی سال گذشته صرف هزینه های جاری شد و تنها ۲۰ درصد صرف هزینه های عمرانی شد. این درحالی است که نیازمندی ما برای اسفالت معابر ۶ هزار میلیارد تومان است.

وی توضیح داد: با پیگیری های صورت گرفته و دغدغه مندی استاندار خوزستان در سفر اخیر ریاست جمهوری ۳۰ هزار تن قیر به شهرداری ها اختصاص داده شد علاوه بر آن در بودجه سال جاری اهواز نیز ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای اسفالت معابر اختصاص یافته است تا شاهد کاری جهادی و نهضت آسفالت در شهر باشیم.

امینی تاکید کرد: روحیه، اخلاق و امانت‌داری رانندگان تاکسی زبانزد عام و خاص است به گونه‌ای که کمتر گزارش شده است که راننده تاکسی در اهواز اقدامی خلاف شرع و قانون داشته باشد که این امر مایه افتخار ما است.

شهردار اهواز ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تحول در حوزه حمل و نقل شهری است برای اهواز درخواست نوسازی کامل ناوگان تاکسی‌رانی به وزیر کشور تقدیم شد که مورد موافقت ایشان قرار گرفت. امیدوارم در سال آینده شاهد نوسازی کامل ناوگان تاکسی رانی و بهبود ویژه اسفالت معابر باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =


دسته‌بندی نشده