کد خبر : 1961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

بهبهان و آغاجری پذیرای نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مجلس در انتخابات پیش رو می شود

بهبهان و آغاجری پذیرای نماینده ی کهگیلویه و بویراحمدی مجلس در انتخابات پیش رو می شود

فرآیند تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، از زمان آغاز فعالیت کاندیداهای احتمالی و تا روز انتخابات فراز و فرودهای بسیاری به همراه دارد. روند این فعالیت ها به نحوی است که غالبا در شروع هر دوره چهارساله و پس از اعلام اسامی ثبت نام کنندگانی که مورد تایید صلاحیت قرار می گیرند، وارد مرحله

فرآیند تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، از زمان آغاز فعالیت کاندیداهای احتمالی و تا روز انتخابات فراز و فرودهای بسیاری به همراه دارد. روند این فعالیت ها به نحوی است که غالبا در شروع هر دوره چهارساله و پس از اعلام اسامی ثبت نام کنندگانی که مورد تایید صلاحیت قرار می گیرند، وارد مرحله تازه تری شده و همه چیز رنگ و بوی جدی به خود می گیرد. به عبارت بهتر می توان گفت که مدعیان نمایندگی مجلس در دور نهایی رقابت قرار می گیرند.
بی تردید با ورود نامزدها به مراحل جدی تر رقابت، بر تحرکات تیم های انتخاباتی نیز افزوده خواهد شد.
در حال حاضر با وجود آنکه مدت زیادی تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده و انجام هرنوع فعالیت کاندیداهای احتمالی در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا زود به نظر می رسد، با این حال، کهگیلویه وبویراحمد با یدک کشیدن عنوان «انتخاباتی ترین استان»، موتور انتخاباتی اش را ازمدت ها پیش روشن کرده و شنیده می شود، تنی چند از کاندیداهای مطرح دوره های گذشته عزم خویش را برای ورود قوی به عرصه انتخابات سال ۹۸ جزم کرده اند.

شنیده های انتخاباتی حکایت از ورود برخی چهره های مطرح سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد به خوزستان دارد.
مساله ای که با توجه به مجاورت هر دو استان به همدیگر و همچنین قرابت های بسیار قومیتی،فرهنگی و سیاسی این استان ها با هم در دوره های گذشته ی انتخابات مجلس نیز شاهد آن بوده ایم.

شاید حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری بیش از سایر حوزه های انتخابیه استان خوزستان پذیرای مردان سیاست از دیار کهگیلویه بوده است.

کوچ انتخاباتی نماینده چهار دوره ی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه به بهبهان در دوره هشتم انتخابات و کسب توفیق در مقابل دیگر کاندیدای هم تبار خود در این حوزه انتخابیه باعث شد در دو دوره ی بعد نیز ،بهبهان پذیرای چهره های سرشناس لُر تبار کهگیلویه باشد و سردی زمستان های سیاستِ بهبهان با حضور پر رنگ کاندیداهای کهگیلویه ای گرمای خاصی را به خود ببیند.

پیش از این نیز بحث کوچ انتخاباتی نماینده اسبق کهگیلویه و بهبهان در ادوار چهارم تا هشتم مجلس شورای اسلامی به بهبهان پس از ناکامی در دهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه در محافل خبری هر دو استان منتشر شده بود.
خبری که هر بار زودتر از انتشار گسترده آن تکذیب می شد.

تحلیل فعالیت های کاندیداهای احتمالی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری،این بار حضور ملموس و معنا دار یکی دیگر از چهره های نام آشنای کهگیلویه ای را در اسفند پیش رو برای این حوزه انتخابیه پیش بینی می کند.
بر اساس شنیده ها از نزدیکان یکی از نماینده های فعلی کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ،احتمال حضور این نماینده مجلس در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجری بیش از پیش قوت گرفته و تیم انتخاباتی این عضو کمیسیون انرژی ،عزم خود را برای کوچ انتخاباتی به خوزستان بیش از پیش جزم نموده اند.

خبری که گفته می شود با توجه به رویگردانی بخش عمده ای از هواداران دوره گذشته این نماینده مجلس از وی بخاطر عملی نشدن وعده های انتخاباتی و پیش بینی شکستی سنگین در اسفند پیش رو ،زمینه را برای تغییر حوزه انتخابیه این عضو کمیسیون انرژی بیش از سایر عوامل فراهم کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =


دسته‌بندی نشده