کد خبر : 15035
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۱۰

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
طی مراسمی، هاشم علایی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز  و روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، در آیین مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل که با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران استانی و واحدهای تولیدی برگزار شد، هاشم علایی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل منصوب شد.

هاشم علایی در آیین این مراسم اظهار داشت: بخش خصوصی رمز موفقیت توسعه صنعت استان است که در راستای تحقق این هدف مهم، نگاه مدیران باید در راستای حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ما مدیران در تفسیر قوانین باید طوری عمل کنیم تا کمک حال واحدهای تولیدی باشیم و از بروکراسی‌های زائد اداری که موجب نارضایتی سرمایه گذاران خواهد شد، برحذر باشیم.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای حل مشکلات موجود، نیازمند حمایت همه جانبه هستیم که امیدواریم با تلاش شبانه روزی و کار جهادی و با کمک مسئولان و اصحاب رسانه، بتوانیم به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.
در پایان این مراسم، ضمن تودیع هاشم علایی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، طی لوحی از زحمات چندین ساله محمد اهلی، مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =


دسته‌بندی نشده