کد خبر : 13214
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

رشته های استندآپ کمدی، نقالی و نوازندگی در روز دوم جشنواره استعدادیابی پتروماه باهم به رقابت پرداختند

رشته های استندآپ کمدی، نقالی و نوازندگی در روز دوم جشنواره استعدادیابی پتروماه  باهم به رقابت پرداختند
روز دوم از سومین فصل جشنواره استعداد یابی در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان خود را برای اجرا در رشته های استندآپ کمدی ، نقالی، نوازندگی و حجم که از شاخه هنرهای تجسمی است آماده می کردند .

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، فضای حاکم بر جشنواره پر از شوق و اشتیاق ، هیجان و البته اضطراب و رقابت بود . شرکت کنندگان روز دوم این جشنواره خانم ها هدی هندلی ، رها هندلی ، زکیه بن سعید ، فاطمه آلبوغبیش ، مهدیه دیلمی ، مریم ابراهیم پور ، پریا عبادی ، سارا مهر بخش و آقایان میثم آلبوعلی ، نیما عبادی ، محمد مهدی شیبانی ، غلامرضا قنواتی ، پیمان بهادری بودند که در مقابل دیدگان تماشاگران و داوران بر روی صحنه به اجراهایشان پرداختند، از موارد مهمی که در حاشیه روز دوم رویداد جلوه گر میشد باید به حمایت خانواده ها و همچنین روحیه دادن داورها به شرکت کنندگان اشاره کرد اتفاقی که سبب میشد تا بهترین مسیر پیش روی شرکت کنندگان قرار گیرد .

از اتفاقات دیگر در این روز حضور آقای درویشی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر و آقای کامران رئیس قنواتی ریاست روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بود که با حمایت همه جانبه خود از این جشنواره بارقه ای از امید و دلگرمی را برای شرکت کنندگان بوجود آورد، حضوری که قدم مثبتی در راستای پیشبرد اهداف شرکت کنندگان و علاقه مندان به جشنواره بود .

بی شک این رویداد آغاز و شروع راهی پر فراز و نشیب برای هنرمندان شرکت کننده و به نوعی سکوی پرتاب برای رسیدن به اهداف و قله های موفقیت آنهاست و یقینا این چالش در راستای شناسایی و پرورش استعداد ها اتفاقی بزرگ در سطح شهرستان ماهشهر خواهد بود که با نگاهی دقیق تر به پتانسیل ها و ظرفیت های افراد در این استان می توان چشم اندازه خوبی را برای برگزاری این رویداد در سطح استان ترسیم کرد، قابلیتی که قطعا دور از دسترس نیست.

استاد ابوالقاسم غلامحیدر پژوهشگر و داور این فصل از رویداد باور دارد که کنش اصلی و انگیزه ای که باعث شکل گیری اینگونه رویداد ها می شود بسیار مهم و حائز اهمیت است، چرا که باعث هدایت صحیح و اصولی افراد شرکت کننده به سوی استعدادهای نهفنه و درونی شان می شود.

 

ایشان با اشاره به اینکه اغلب هنرمندان این دوره بیشتر از سن خود میدانند و بی شک آثار مهمی را نیز تولید و عرضه می کنند افزودند که سطح اجرای شرکت کننده ها فراتر از انتظار او بوده و امیدوار است این جشنواره بتواند مسیری را برای یافتن راهکار های توسعه و تنوع موضوعی در رویداد نیز هموار سازد تا نه تنها هنرمندان بلکه افراد خلاق و مبتکر را هم شناسایی و معرفی شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =


دسته‌بندی نشده