کد خبر : 13056
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

برگزیدگانِ جشنواره‌ی عکسِ “قاب سبز” معرفی شدند

برگزیدگانِ جشنواره‌ی عکسِ “قاب سبز” معرفی شدند
از میان ۶۰۰ اثر که توسط عکاسان به دبیرخانه‌ی دومین جشنواره‌ی عکسِ "قاب سبز" ارسال شده بود سه اثر حائز رتبه‌ی اول تا سوم و دو اثر شایسته‌ی تقدیر از سوی هیئت داوران و روابط عمومی شرکت توسعه و نیشکر معرفی شدند.

قاسم آل کثیر، دبیر دومین جشنواره‌ی عکسِ “قابِ سبز” در گفت‌وگو با خبرنگار بخش اقتصادی پایگاه خبری هنر قلم گفت: ۶۰۰ اثر توسط عکاسان استان به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شد. از میانِ آثار، ۵۰ عکس به جشنواره راه پیدا کردند که این آثار در قالبِ نمایشگاهی در بخش جنبیِ دومین جشنواره ملی شکرستان به نمایش گذاشته شد.

آل کثیر درباره‌ی نفرات برگزیده گفت: در بخش تک عکس، علی معرف از خبرگزاری ایرنا مقام اول به همراه تندیس جشنواره، سید خلیل موسوی از خبرگزاری مهر مقام دوم و لمیاء نیسی مقام سوم را کسب کردند. همچنین ابراهیم فرهادنژاد مقام شایسته‌ی تقدیر را از سوی هیئت داوران کسب کرد. وهاب کروشاوی نیز از سوی روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مورد تجلیل قرار گرفت.

آل کثیر افزود: معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز طی مراسمی در شرکت نیشکر امیر کبیر برگزار شد. آثار راه یافته به جشنواره همچنین در قالبِ نمایشگاهی در اهواز نیز در معرض نمایش گذاشته می‌شود که زمان برگزاری آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

دبیر دومین جشنواره‌ی عکسِ “قاب سبز” یاداور شد: سید مدیار شجاعی‌فر، محمد سواری و مصطفی غلام‌نژاد داوری این آثار را بر عهده داشتند.

وی توضیح داد: هنرمندان انتظار دارند سایر شرکت‌های صنعتی چنین رویه‌ای را پیش بگیرند و نسبت به توسعه‌ی حوزه‌ی فرهنگی و هنری استان حساسیتی اینچنین نشان دهند.

گفتنی است، جشنواره “قاب سبز” زیرنظر میریت روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و از بخش‌های جنبیِ دومین جشنواره‌ی ملیِ شکرستان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − دوازده =


دسته‌بندی نشده