کد خبر : 8275
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

حدیث کریمی

۳۰ثانیه ای در سامانه غیرحضوری (شهروندی) سلامت ایرانیان دفترچه بیمه سلامت دریافت کنید  

۳۰ثانیه ای در سامانه غیرحضوری (شهروندی) سلامت ایرانیان دفترچه بیمه سلامت دریافت کنید  
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان از راه اندازی سامانه سلامت شهروندی جهت دریافت ثبت نام دفترچه الکترونیکی، تمدید وسایر موارد را انجام دهد.  

به گزارش خبرنگار سرویس علمی پزشکی پایگاه خبری هنر قلم، دکتر علی خسروی در نشست خبری که صبح امروز سوم آبان ماه در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته سلامت، از سامانه هوشمند الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران  با عنوان سامانه خدمات غیر حضوری (شهروندی) بیمه سلامت ایرانیان  ویژه افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای خبر داد.

 

وی افزود: متقاضیان بیمه سلامت می توانند،  تنها با ۳۰ثانیه وقت تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

 

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ارائه خدمات این سامانه عنوان کرد: این سامانه برای دیگر افراد تحت پوشش بیمه سلامت کاربردی نظیر، ثبت نام، تمدید و استعلام بیمه برای بیمه گذار و افراد تحت تکفل خود را انجام داد. و از هزینه های مازاد در بیمارستان و اتلاف وقت در دفاتر پیشخوان جلوگیری کرد.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان در پاسخ به این سوال که چه زمانی این سامانه راه اندازی شده است خاطرنشان کرد:  این سامانه از اردیبهشت ماه راه اندازی شد و در ابتدا مشکلاتی داشت که از ماه گذشته سامانه به روز رسانی شده در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است.

 

علی خسروی تصریح کرد: شهروندان فاقد پوشش بیمه ای  ازطریق مراجعه به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir دفترچه الکترونیکی بیمه سلامت دریافت و  همچنین برای استعلام تمدیدی دفترچه با کد ستاره۱۶۶۶مربع اقدام کنند.

 

 

**ادامه خبر متعاقبا اعلام می شود….**

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =


دسته‌بندی نشده