کد خبر : 3289
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

۲ واحد سیاربیمه ایران درمرزهای شلمچه و چذابه مستقرهستند

۲ واحد سیاربیمه ایران درمرزهای شلمچه و چذابه مستقرهستند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم:  ارشاد فایضی زاده پرداخت هزینه های بستری بیمارستانی را حداکثر مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال و پاراکلینیکی را ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت:در صورت فوت بر اثر حادثه، نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه به هر یک

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم:  ارشاد فایضی زاده پرداخت هزینه های بستری بیمارستانی را حداکثر مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال و پاراکلینیکی را ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت:در صورت فوت بر اثر حادثه، نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه به هر یک از زوار بیمه شده، حداکثر مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان غرامت پرداخت می شود.

 

سرپرست مدیریت بیمه ایران استان خوزستان‌ ظهر امروز (چهارشنبه ۲۴ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع خدمات رسانی بیمه ایران به زوار اربعین اظهار کرد: بیمه ایران در ایام پیاده روی اربعین، تعهد پرداخت بیمه های عمر و حادثه را بر عهده دارد که امسال، پوشش خدمات درمانی را نیز به آنها اضافه کرده است.

 

فایضی زاده افزود: کسانی که در سامانه سماح ثبت نام کردند در مسیرهای زمینی از فاصله ۵۰ کیلومتری پایانه های مرزهای ایران و ۲۴ ساعت پس از خروج از خاک عراق و ورود آنها به ایران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی، عمر و حوادث بیمه ایران هستند و مدت زمان پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان در کشور عراق حداکثر ۳۰ روز است.

 

وی با بیان اینکه با وجود اطلاع رسانی بیمه ایران، برخی مراجع، نهادها و زوار از این بیمه نامه اطلاعی ندارند اضافه کرد :در این خصوص با توزیع بروشور و اطلاع رسانی مجدد به ارگان ها اقداماتی صورت گرفته و همکاران ما در مرزها و مراجع درمانی حضور دارند تا زوار را برای ارائه مدارک و اطلاع از موارد تحت پوشش بیمه ایران، راهنمایی کنند.

 

سرپرست مدیریت بیمه ایران استان خوزستان‌ پرداخت هزینه های بستری بیمارستانی را حداکثر مبلغ ۲۷۵ میلیون ریال و پاراکلینیکی را ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت :در صورت فوت بر اثر حادثه، نقص عضو یا از کار افتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه به هر یک از زوار بیمه شده، حداکثر مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان غرامت پرداخت می شود.

 

فایضی زاده از زوار بیمه شده ای که دچار حادثه شدند و یا ورثه افراد فوت شده خواست هر چه سریع تر برای دریافت غرامت به واحدهای بیمه سیار مستقر در مرزها مراجعه کنند و ادامه داد: در مدت زمان پیاده روی اربعین موانع اداری برای پرداخت غرامت تسهیل شده است، البته محدودیت زمانی برای این منظور وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه زوار خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند یاد آور شد: مراسم پیاده روی اربعین ویژه است و برنامه های ارائه شده بیمه نیز به صورت ویژه و با کاهش موانع اداری در پرداخت ها ارائه می شود.

 

وی با اشاره به واحدهای خسارت سیار در ۲ مرز شلمچه و چذابه تصریح کرد: این واحدها برای پرداخت خسارت خودروهای آسیب دیده در این مرز مستقر و واحدهای کشیک مستقر در شهرهای بهبهان، دزفول و اهواز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ آماده ارائه خدمات هستند.

 

سرپرست مدیریت بیمه ایران در خوزستان در پایان عنوان کرد :تاکنون ۶۸ پرونده نقص عضو تشکیل شده است و ما منتظر مراجعه مردم به منظور ارائه خدمات به آنها هستیم

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =


دسته‌بندی نشده