محسن کاویانی با اشاره به اینکه در بخش «جذب اسناد خزانه» از برخی دستگاه‌های اجرایی گلایه‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: وصولی استان در زمینه اسناد خزانه» برای پروژه‌های عمرانی است که بخشی از اعتبارات آن از سهم استانی و بخشی دیگر از سهم ملی دریافت می‌شود.
وی ادامه داد: ۸۶۴ میلیارد تومان در بخش استانی سهمیه داشتیم که ۲۲ درصد یعنی ۱۷۱ میلیارد تومان آن جذب شده و در بخش «اسناد خزانه ملی» سهم ما یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان است که تاکنون ۲۳ درصد به میزان ۲۹۴ میلیارد تومان جذب کرده‌ایم.
کاویانی اضافه کرد: استاندار خوزستان هم در زمینهجذب اسناد خزانه گلایه‌های بسیاری دارد و تقاضا داریم که دستگاه‌ها در این زمینه چابک‌تر عمل کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان افزود: استاندار همچنین اعلام کرده اگر دستگاهی توانایی جذب این اسناد را نداشته باشد، اسناد آن به دیگر دستگاه‌ها اعطا می‌شود و بخشنامه لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه خوزستان ابلاغ شده است.

وی گفت: با اعلام این خبر که در بحث سرمایه‌گذاری خارجی ۳۰ شرکت دارای مجوز در خوزستان فعال است، گفت: برای استان خوزستان اعتبار دو میلیارد و ۷۱۴میلیون دلار میزان مصوب سرمایه‌گذاری داریم که یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون دلار آن یعنی ۴۷ درصد تاکنون جذب شده است.