کد خبر : 12194
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۲۱

یک تیر و چند نشان مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با رمز الغدیر/تحقق مطالبه ۷ ساله جامعه ورزش خوزستان طی ۸ ماهه دولت جهادی و مردمی ورزش تا اشتغال با رمز الغدیر در اهواز

یک تیر و چند نشان مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با رمز الغدیر/تحقق مطالبه ۷ ساله جامعه ورزش خوزستان طی ۸ ماهه دولت جهادی و مردمی ورزش تا اشتغال با رمز الغدیر در اهواز
مطالبه ۷ ساله جامعه ورزش خوزستان طی ۸ ماهه دولت جهادی و مردمی ورزش تا اشتغال با رمز الغدیر در اهواز محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خوزستان، تفاهم نامه واگذاری استادیوم ۵۰ هزار نفری غدیر اهواز طی مراسمی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و باشگاه استقلال خوزستان منعقد شد.

 

این مراسم با حضور موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیر عامل شرکت گروه ملی ایران در محل استانداری برگزار شد.

 

موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در این جلسه با تقدیر از گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در راستای محرومیت زدایی و مسئولیت های اجتماعی کارهای بزرگی را انجام داده اند، اظهار کرد: از شرکت ها و صنایع دیگر استان گله مند هستم چرا که به خوبی مسئولیت های اجتماعی خود را ادا نمی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه حق ورزشگاه غدیر این گونه نبود که به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: جای خوشحالی است که شرکت گروه ملی علی رغم تمام مشکلات موجود این ورزشگاه را احیا کرد و در اختیار جامعه ورزش استان قرار داد.

 

موالی زاده بیان کرد: از باشگاه استقلال خوزستان تقاضا می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی مدون و حساب شده این باشگاه را به سمت حرفه ای شدن ببرند تا در آینده اثرات خوبی برای ورزش استان و کشور به جا بگذارد.

 

حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم گفت: از هشت ماه گذشته این ورزشگاه به صورت شفاهی در اختیار گروه ملی قرار گرفت که انصافاً در این مدت کارهای بزرگی برای بازسازی و احیای این مجموعه صورت گرفت. از مهمترین کارها را می‌توان به بازسازی کامل سیستم آبرسانی و موتور خانه ،راه اندازی سیستم روشنایی و بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه غدیر اشاره کرد.

 

وی با اشاره به این‌که ورزشگاه به صورت سه ساله در اختیار گروه ملی قرار گرفته است، ادامه داد: پرداخت حق و حقوق ۹ نفر از نیروهای خدماتی این ورزشگاه نیز بر عهده گروه ملی قرار گرفت که این کار موجب خوشحالی بوده و دیگر دغدغه ای بابت نگه داری مجموعه وجود ندارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان افزود : تیم های فوتبال خوزستان به دلیل‌ نداشتن زمین مجبور بودند مسابقات خود را در استان های دیگر برگزار کنند که این‌ علاوه بر هزینه های هنگفت از امتیاز میزبانی هم محروم می‌شوند اکنون با راه اندازی ورزشگاه غدیر اهواز بار سنگینی از دوش تیم ها برداشته خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + ده =


دسته‌بندی نشده