کد خبر : 14994
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۲۸

یادواره سردار شهید صنعت نفت عزیز الماسی و ۶۴ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد

یادواره سردار شهید صنعت نفت عزیز الماسی و ۶۴ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد
یادواره سردار شهید صنعت نفت عزیز الماسی و ۶۴ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ یادواره سردار شهید عزیز الماسی و۶۴ شهید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به صورت باشکوه با حضور خانواده معزز سردار شهید الماسی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم و کارکنان و مدیران صنعت نفت برگزار گردید .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در این یادواره بیان کرد: ۳۱ سال از شهادت این سردار سرافراز اسلام گذشته و تاکنون مراسم و یادواره باشکوهی جهت این شهید عزیز برگزار نشده بود.
مهندس جواد تقی زاده افزود: شهادت این شهید سرافراز بر روی چاه نفتی باعث پیوند و هم زمانی گرامیداشت این شهید گرانقدر و ۶۴ شهید شرکت بهره‌برداری شده است و مهمترین پیام این یادواره الگوگیری از رفتار شهید الماسی و دیگر شهیدان است که به ما می آموزد که فراتر از وظیفه و مرزها به رسالت و وظایف خود عمل کنیم .
سردار مسجدی مشاور و دستیار سپاه قدس و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق به عنوان سخنران یادواره با اشاره به جایگاه و نقش آفرینی شهدا در عالم از نقش برجسته شهدای خطه امیدیه – آغاجاری در دوران حیات انقلاب اسلامی بیان داشت: سردار شهید عزیز الماسی بعنوان یک رزمنده ایثار گر و فداکار در اکثر عملیات های بزرگ رزمندگان اسلام حضور داشت و بعد از آن نیز این سردار شهید در جبهه مقاومت بعنوان یکی از عناصر و مسئولین و مدیران فعال و مجاهد در جبهه مقاومت اسلامی و لبنان حضور پیدا کرد و مجاهدین خارج از کشور بیشتر و بهتر او را می شناسند.
سردار مسجدی افزود: در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران هم ایشان بعنوان یک شهید شاخص و شناخته شده است که نبوغ و فداکاری ایشان در مهار آتش سوزی چاه های کشور کویت و کشور عزیزمان مایه شگفتی و ستودنی است.
در این یادواره پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب توسط مهندس آتش بار رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب قرائت گردید.
در پیام مهندس دانشی آمده است: شهید ،صنعت، تاریخ ،تمدن و فرهنگ، مفاهیم و واقعیاتی هستند که در یک فضای منظم و مهندسی تحت لوای منظم تاریخی صنعت نفت ترکیبی موزون و معنادار پیدا کرده‌اند . صنعت نفت مهد پرورش انسان های سخت کوش ، وطن دوست، متخصص و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است و شهید والامقام عزیز الماسی از نمونه های متکامل اسوه های انسانی است که در همین جغرافیای وسیع مناطق نفت خیز جنوب رشد یافته است و امروز بعنوان یکی از چهره‌های درخشان این صنعت نور افشانی می کنند .
در این یادواره علاوه بر مقامات اجرایی، نظامی و لشکری شهرستان های مجاور امیدیه ، مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب حضور داشتند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =


دسته‌بندی نشده