کد خبر : 7458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۰۲

گزارشی از حضور خدام رضوی زیر سایه خورشید در شهرستان باغملک

گزارشی از حضور خدام رضوی زیر سایه خورشید در شهرستان باغملک
کاروان زیر سایه خورشید  4تیرماه 1400همزمان با دیگر شهرهای استان خوزستان ،ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام ، رسما برنامه های ویژه زیر سایه خورشید در باغملک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، کاروان حامل بیرق سبز امام رضا باحضور خود در بیمارستان باغملک ، ضمن تقدیر از کادر درمان در مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و بیماران کرونایی از دیگر بیماران بستری شده در بخش های مختلف عیادت کردند.

خدام حرم رضوی بمناسبت هفته کرامت، از سه خانواده شهید این شهرستان دیدار ، سپس با استقبال گرم عاشقان آن امام رئوف روبرو شدند که فضایی عطرآگین از حرم رضوی به مشام می رسید.

تقدیر از بانوان خادمیاران رضوی شهرستان باغملک از دیگر  دیدارهای خدام رضوی بوده که خادمیاران از راه دور ، با توسل به پرچم متبرک ثامن الحجج (ع) دل در گرو آن امام همام و مهربان نهادند.

در ادامه برنامه های خدام رضوی ، شرکت در نماز جمعه که عطر و بوی دگری از حرم رضوی با پرچم متبرک آن حضرت ، جامه پاک نمازگزاران رو معطر کرده بود.

عصر روز ۴تیرماه ، باحضور در جمع سربازان سپاه و جشن مکلف شدن دختران ۹ساله سپس دیدار با خانواده های دیگر بیماران لاعلاج ، با گرداندن پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) شفای آن بیماران را از صاحب پرچم خواستار شدند.

 

خبرنگار : مدینه اسدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − پنج =


دسته‌بندی نشده