کد خبر : 7341
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۱

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان در ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان؛

کشور نیاز به پوست اندازی مدیریتی دارد

کشور نیاز به پوست اندازی مدیریتی دارد
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان با حضور در ستاد جوانان و اقوام سحر (ستاد حامیان آیت الله رئیسی) این استان گفت: کشور نیاز به پوست اندازی و ریل گذاری جدید مدیریتی است و قطعا مردم نه از نظام بلکه از این دولت خسته شده اند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان، ناصر سودانی با حضور در این ستاد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: از ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان تقدیر و تشکر می کنیم که با پخش نواهای انقلابی در محل ستاد نسبت به افزایش شور انتخاباتی در مناطق مختلف شهری اقدام کرده است.

وی افزود: یک نظام زیبا در مقایسه با کمونیسم، سوسیالیسم، کاپیتالیسم، لیبرالیسم و دیگر نظام های فکری داریم که برگرفته از نظام فکری و سند بی شک آن نیز کتاب قرآن کریم است؛ روح، فکر و حتی نگاه به آخرت این نظام از کتاب قرآن گرفته شده و یک مکتب الهی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان با اشاره به اینکه بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بر ایران هنوز یک دولت در تراز انقلاب نداشتیم، تصریح کرد: نظام خیلی زیبا است ولی دولت آن را دچار چالش هایی کرده که نباید آن را به نظام نسبت دهیم؛ مبانی نظام، مولفه های فکری و ارکان بینشی آن مشکلی ندارد ولی مدیریت اجرایی کشور با ضعف مدیریتی منجر به تخریب نگاه مثبت مردم شده و متأسفانه برای تلطیف این نگلاه هیچ کاری نکردند.

سودانی با اشاره به اینکه قطعا مدیریت اجرایی و سیستم اداری کشور در نوع نگاه مردم به نظام نقش پررنگی دارد، ادامه داد: از زمان مهدی بازرگان با یک عقبه فکری غربی که موافق کنار آمدن با مجاهدین و کمونیست ها بود به بنی صدری رسیدیم که اعتقاد داشت باید به دشمن خاک و زمین بدهیم و بعدا سنگرهایی درست کنیم که با دشمن بجنگیم؛ امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید نباید دشمن را به خانه خود راه دهید چون آن وقت بیرون کردن آن مشکل است، در نهایت نیز چون در تراز نظام نبود، با بیش از ۱۸۰ رأی مخالف در مجلس عدم کفایت گرفت.

وی بیان کرد: شهید رجایی نیز رئیس جمهوری از درون مردم بود که در سازمان ملل نیز آثار شکنجه ساواک بر پاهای خود را نشان عموم جهان داد و در دوره حضورش فضا را برای شکوفایی استعدادها فراهم کرد ولی به فاصله چند ماه کوتاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ بعد هم میرحسین موسوی آمد و همزمان با جنگ هشت ساله فعالیت داشت که خروجی آن نیز نوشیدن جام زهر از سوی امام راحل و ایجاد یک انقباض در اقتصاد ایران شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان یادآور شد: بعد هم که هاشمی رفسنجانی آمد و نوع نگاه طبقه فقیر و غنی به جامعه داشت که غنی باید غنی تر شود و فقرا با خوشه چینی از سفره اغنیا به وضعیت بهتری دست پیدا کنند، در حالی که با عدالت اسلامی در تضاد بود؛ متأسفانه با این نگاه که باید مدیریت اقتصادی کشور به خودی برسد نیز باعث شد تا یک عده اختاپوس وار بر اقتصاد ایران چنبره زده و نظام اداری کشور تکنوکرات شد.

سودانی عنوان کرد: در آخر رفسنجانی تمام قد برای حمایت خاتمی آمد و بعد از آنیز نه تنها خودش بلکه خانواده اش برای حمایت همه جانبه از روحانی پای کار آمدند؛ روحانی کلید خود را به عوام الناس نشان و برنامه ۱۰۰ روزه ارائه داد ولی امروز درست نزدیک به ایام انتخابات گرانی کالاهای اساسی و بسیاری از اقلام مصرفی مردم را تصویب و اعمال می کند.

وی اضافه کرد: این تصمیم گیری دولت به معنای این است که مردم در انتخابات شرکت نکنید ولی مردم باید با بصیرت خود این خط فکری غلط را کنار زده و با تغییر نگاه خود به نظام زیبای کشور حتما پای صندوق رأی حاضر شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمد و زیبا است ولی دولتمردان نااهل، نامحرم و بی تدبیر آن را نازیبا جلوه داده اند؛ در کشور نیازمند تحول هستیم و قهر با آنهایی که به شکل اختاپوسی در اقتصاد ریشه داوندند نه اینکه با صندوق رأی قهر کنیم.

سودانی در پایان با اشاره به اینکه مردی پاکدست به میدان آمده که از مبارزه با مفسد هراسی ندارد و اقتدار خشک کردن ریشه فساد در کشور را دارد، گفت: کشور نیاز به پوست اندازی و ریل گذاری جدید مدیریتی است و قطعا مردم نه از نظام بلکه از این دولت خسته شده اند.

بنا به این گزارش، رئیس ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان نیز در این دیدار بیان کرد: آنچه در این موقعیت استراتژیک زمانی مهم و مسئولیت الهی و انسانی ما را ۱۰۰ چندان کرده ایجاد یک فضای آرمانی و انقلابی برای حضور هرچه بیشتر مردم ایران و خوزستان پای صندوق‌های رأی است.

رحمت اله دانا در ادامه تأکید کرد: باید این چند روز پایانی تمام توان خود را بکار بگیریم که عرصه برای مغرضان و دشمنان به حریم انقلاب و ولایت تنگ شود تا نتوانند روحیه مردم را برای حضور پای صندوق های رأی تضعیف کنند؛ در نهایت نیز شور و شعور انقلابی‌گری و عشق به ایرانی اسلامی پای صندوق های رأی برای همه‌ دنیا هویدا شود.

وی یادآور شد: امیدوارم انتخاباتی مملو از اعتقاد و ایمان راسخ داشته باشیم تا درخت تنومند انقلاب بار دیگر پیام خود و مردمان بزرگ ایران اسلامی را به تمام دنیا مخابره کند.

رئیس ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان یادآور شد: امیدوارم همه با انتخاب رئیس جمهوری ۱۰۰ درصد انقلابی که در خط انقلاب و رهبری معظم و آرمان‌های شهدای والامقام مهین سرفرازمان باشد، یک تحول امیدآفرین برای تحقق آینده روشن این کشور ایجاد می کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 2 =


دسته‌بندی نشده