کد خبر : 4350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

کسب مقام نخست سامانه ۱۳۷ توسط شهرداری منطقه هفت 

کسب مقام نخست سامانه ۱۳۷ توسط شهرداری منطقه هفت 

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز ، فرزین حاتمی کاهکش با اعلام این خبر گفت : رتبه این منطقه در سامانه ١٣٧ در ماه گذشته ، رتبه هفتم اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع و تلاش مجدانه و شبانه روزی نیروها ، توانستیم در

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه هفت اهواز ، فرزین حاتمی کاهکش با اعلام این خبر گفت : رتبه این منطقه در سامانه ١٣٧ در ماه گذشته ، رتبه هفتم اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع و تلاش مجدانه و شبانه روزی نیروها ، توانستیم در بهمن ماه جایگاه نخست را در بین مناطق هشتگانه کسب نمائیم.

وی عنوان کرد: توجه به این مهم مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در انعکاس مشکلات به مدیران شهری و همچنین جلب اعتماد شهروندان بسیار تاثیرگذار بوده است.

سرپرست شهرداری منطقه هفت اهواز افزود :در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری و محله گرایی و مشارکت مردمی بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان می باشد.

گفتنی است سامانه ۱۳۷ منطقه هفت در بهمن ماه امسال در بین مناطق هشتگانه با کسب نمره ۱۲٫۴۳ جایگاه نخست را از آن خود کرد. اطلاعات آماری منطقه، تعداد پیام های ثبت شده : ۱۱۴پیام ، میزان پیام های رضایت: ۳۷درصد و میزان تاثیرگذاری منطقه هفت در رضایت کلی از مجموعه شهرداری اهواز ۱۰٫۴درصد می باشد .

همچنین اولین درخواست شهروندان مربوط به موضوع لکه گیری چاله های معابر می باشد که ۲۵٫۴۴ درصد کل پیام های منطقه را تشکیل می دهد.

گفتنی است در پایان حاتمی از زحمات کلیه پرسنل سامانه ۱۳۷ و معاونت خدمات شهری منطقه تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + نوزده =


دسته‌بندی نشده