کد خبر : 9299
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی تصادفات توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز

کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی تصادفات توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، کاهش چشمگیر آمار تلفات تصادفات در شهر اهواز با همّت مدیران ستادی و اجرایی و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک،کادر اداری، مناطق ۸ گانه شهرداری اهواز صورت گرفته است. این مهّم با تلاش شبانه روزی مجموعه یاد شده، با برگزاری چندین ساعت جلسات هماهنگی کمیته آرام سازی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، کاهش چشمگیر آمار تلفات تصادفات در شهر اهواز با همّت مدیران ستادی و اجرایی و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک،کادر اداری، مناطق ۸ گانه شهرداری اهواز صورت گرفته است.

این مهّم با تلاش شبانه روزی مجموعه یاد شده، با برگزاری چندین ساعت جلسات هماهنگی کمیته آرام سازی و کاهش خسارات، دوره های آموزشی و کار شبانه روزی مناطق ۸ گانه با همکاری و حمایت همه جانبه مجموعه پلیس راهور محقق شده است.

مضافا اینکه این دستاورد بدون هرگونه بودجه و اعتبارات خارج از مجموعه شهرداری اهواز و تنها از محل اعتبارات داخلی کسب شده است، که با توجه به رشد بالای نرخ نصادفات در کشور و همچتین در کلانشهر اهواز، چنانچه در نظر باشد این جایگاه در سال *۱۴۰۱* نیز در اختیار شهرداری اهواز قرار گیرد، می بایست مسئولین مربوطه نسبت به حمایت همه جانبه مجموعه معاونت ترافیک شهرداری اهواز همت گمارند.
این پایگاه خبری نیز ضمن تبریک به مناسبت کسب این جایگاه، از تمامی کادر مربوطه تقدیر و تشکر می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − یک =


دسته‌بندی نشده