کد خبر : 4285
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۲۹

کرونا در دزفول مشاهده نشده است

کرونا در دزفول مشاهده نشده است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از رسانه‌ها خواست از شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب درخصوص کرونا در فضای مجازی به طور جدی خودداری کنند. امید بن عباس افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و از رسانه‌ها انتظار می‌رود اخبار مربوط به کرونا را از منابع دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند. وی پیشنهاد کرد

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از رسانه‌ها خواست از شایعه پراکنی و انتشار اخبار کذب درخصوص کرونا در فضای مجازی به طور جدی خودداری کنند.

امید بن عباس افزود: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و از رسانه‌ها انتظار می‌رود اخبار مربوط به کرونا را از منابع دانشگاه علوم پزشکی دریافت کنند.

وی پیشنهاد کرد یک قرارگاه موقت با مدیریت واحد در دانشگاه علوم پزشکی دزفول تشکیل و موارد لازم در کمیته‌های مختلف بررسی شوند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: یک تیم برای بازرسی از اماکن پرجمعیت ایجاد شود تا گندزدایی و ضدعفونی‌ها را بررسی کنند.

وی افزود: نحوه درست شستشوی دست‌ها در مکان های پرتردد و دستشویی‌ها نصب شود و شهرداری‌ها اقدام به ضدعفونی کردن اماکن عمومی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و وسایل عمومی کنند.

بن عباس گفت: مکان‌های پرتردد مانند دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، زندان و دیگر مکان‌های عمومی نیز بازرسی و آموزش‌های لازم بهداشتی ارائه شوند.

وی با بیان اینکه کرونا یک ویروس سرمادوست است که با گرم شدن هوا روند رشد آن کاهش می‌یابد، افزود: با توجه به اینکه موردی از بیماری کرونا در دزفول ثبت نشده نباید جامعه را ملتهب کرد.

وی با تاکید بر لزوم اجتناب از برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و برنامه‌هایی که با تجمع همراه است، بیان کرد: ماموریت‌های غیرضروری به استان‌ها و شهرهای دیگر بویژه شهرهایی که کرونا در آنها ثبت شده لغو شوند.

بن عباس افزود: فروش ماسک و مایع دستشویی نیز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تنظیم بازار مدیریت شود تا ضمن جلوگیری از احتکار از فروش آن با قیمت گزاف جلوگیری شود.

وی بر ضرورت بازرسی تیم‌های مشترک در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: از هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات توسط مدیران و رسانه‌ها جلوگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =


دسته‌بندی نشده