کد خبر : 3399
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

کتاب خاطرات شهید محمود رایگانی ثبت می شود

کتاب خاطرات شهید محمود رایگانی ثبت می شود

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،«حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی» با اشاره به فراخوان ثبت خاطرات شهید محمود رایگانی اظهار کرد: یکی از شخصیت های شاخص و تأثیرگذار مبارزات انقلابی مردم رامهرمزو اولین شهید روحانی این شهرستان، سید محمود رایگانی است. رئیس حوزه

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان ،«حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی» با اشاره به فراخوان ثبت خاطرات شهید محمود رایگانی اظهار کرد: یکی از شخصیت های شاخص و تأثیرگذار مبارزات انقلابی مردم رامهرمزو اولین شهید روحانی این شهرستان، سید محمود رایگانی است.

رئیس حوزه هنری خوزستان افزود: برخلاف تأثیر شگرف و عمیقی که این شخصیت روحانی و آزاده در تحولات سیاسی، اعتقادی و فرهنگی مردم خوزستان داشته، هیچ گونه کار شایسته ای در راستای بزرگداشت و معرفی او در طول سال های بعد از شهادتش صورت نگرفته است.

وی به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی مفاخر انقلابی و متعهد کشور اشاره کرد و اذعان داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در همین راستا اقدام به برگزاری ثبت خاطرات این شهید کرده است.

طباطبایی در خصوص انتشار فراخوان جمع آوری خاطرات شهید رایگانی تصریح کرد: از آنجایی که این شهید بزرگوار ارتباطات عمیقی با لایه های مختلف مردمی در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد داشته، بهترین کار برای جمع آوری مجموعه خاطرات این شهید، انتشار فراخوان عمومی جهت دریافت خاطرات ماندگار و تأثیرات فرهنگی او در این استان ها است.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری و بررسی آثار، در برنامه ای تحت عنوان شب خاطره از خاطرات برتر با اهدای جوایزنفیس و به میزبانی نمایندگی حوزه هنری دفتر شهرستان رامهرمز تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس حوزه هنری خوزستان در پایان عنوان کرد: پس از ویراستاری و تدوین مجموعه، خاطرات برتر در قالب یک اثر نفیس جهت استفاده علاقه مندان به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان دی ماه جاری به نشانی: اهواز – امانیه –خیابان دز شرقی بین عارف و لقمان روابط عمومی حوزه هنری خوزستان تحویل یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۴-۳۳۷۳۱۳۱۲-۰۶۱ و ۰۹۱۶۰۶۰۰۴۹۸ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =


دسته‌بندی نشده