کد خبر : 1556
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و ستاد موجب افزایش راندمان کار می شود

کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و ستاد موجب افزایش راندمان کار می شود

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید عبدالله موسوی روز یکشنبه (۲۳ دیماه) در آیین تقدیر از رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح و یکی از کارکنان خدمات اردوگاهی دستگاه ۶۴ فتح افزود: ارتباط نزدیک میان بخش های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف و

به گزارش  پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان وبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید عبدالله موسوی روز یکشنبه (۲۳ دیماه) در آیین تقدیر از رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح و یکی از کارکنان خدمات اردوگاهی دستگاه ۶۴ فتح افزود: ارتباط نزدیک میان بخش های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت تاثیر گذار خواهد بود .

وی اظهار کرد: فعالیت اصلی ما روی عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و تمام بخش های شرکت باید در خدمت عملیات باشند زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان خاصه عملیاتی موجب بازدهی بیشتر می شود .

موسوی گفت: برنامه بازدید از دستگاه های حفاری را بدون هماهنگی قبلی و به طور سر زده در دستور کار خود دارد تا از نزدیک در جریان وضعیت عملیاتی و نقطه نظرات کارکنان قرار گرفته و دستگاه های نمونه شناسایی ، تشویق و از مشارکت کارکنان و تجارب آنان استفاده شود .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران حفظ، نگهداشت و چیدمان دستگاه حفاری، نظم و انضباط، بکارگیری ضوابط و استانداردهای ایمنی، رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست (HSE) و خدمات مناسب اردوگاهی در جهت رفاه کارکنان را از جمله معیارهای مورد توجه در این بازدیدها عنوان کرد .

وی افزود: بی شک بالندگی این صنعت در نتیجه همدلی و همگرایی کارکنان میسر و ثمره این تلاش ها روند رو به رشد حرکت و توسعه این سازمان را در پی خواهد داشت .

موسوی کار بر روی دستگاه حفاری را با توجه به شرایط محیطی، دوری از خانواده، استرس بالا و حساسیت شغلی و مسئولیت، دشوار ارزیابی و اظهار کرد: بازدید مدیران و مسئولان از مناطق عملیاتی و گذراندن ساعاتی با همکاران باید نهادینه گردد زیرا آثار مثبت آن از زوایای هم افزایی، همفکری،دلگرمی و انگیزشی ، تبادل تجربیات و درک متقابل بسیار با اهمیت می باشد .

در این آیین که در حاشیه نشست صبحگاهی عملیات با حضور قائم مقام، معاونان مدیرعامل در عملیات حفاری، امور فنی و مهندسی و پروژه ها و مدیران و روسای بخش عملیات حفاری ، خدمات جانبی و اجرایی صورت گرفت از آقایان الیاس امیری رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح و حیدر سواری از کارکنان خدمات اردوگاهی دستگاه حفاری ۶۴ فتح با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =


دسته‌بندی نشده