کد خبر : 13615
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن :

حدیث کریمی

کامیون بی دی ۳۰۰ سال آینده وارد بازار می شود

کامیون بی دی ۳۰۰ سال آینده وارد بازار می شود
مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت:کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را سال آینده عرضه میکنیم و این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است.

به گزارش خبرنگار هنر قلم،بیوک علیمراد لو شامگاه چهارشنبه سی آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه خودرو اهواز اظهار کرد: گروه بهمن یک شرکت خصوصی است که علاوه بر خودرو در سایر صنایع نیز فعالیت داشته و به زودی آن ها را به منصه ظهور می رساند.

وی ادامه داد:گروه بهمن از ۲ تا ۱۸ چرخ تولید در صنعت خودرو و موتورسیکلت دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن تصریح کرد: کیفیت در گروه بهمن اهمیت ویژه ای دارد، بنابراین تلاش داریم که در هر مقطع اولویت ما ارتقا کیفیت براساس تولیدات جدید است.

علیمراد لو با بیان این که رضایت و خشنودی مشتریان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یادآور شد: طی دو سال گذشته در بحث فروش و خدمات پس از فروش، استانداردهای جدیدی در سطح کشور ایجاد کردیم.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور مرکز رضایت و خشنودی مشتریان را راه اندازی کردیم. مدعی هستیم که مشتریان ما را به عنوان اعضا خانوادگی خود می دانیم.

 

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: برای تولید خودروهای سواری ویژگی جدیدی در ایجاد کردیم، این ویژگی به مشتری امکان انتخاب مشاور براساس زمان بندی برای انتخاب یا خرید خودرو را تعیین می کند.

علیمرادلو ادامه داد: کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را سال آینده عرضه میکنیم و این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است.

 

وی بیان کرد: پس از آن بی دی ۴۶۰ را عرضه خواهیم کرد که مقدار تناژ قابل حمل این محصول ۲۶ تن است. بنابراین سبد محصولات تجاری را تکمیل کرده ایم.

 

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن اضافه کرد: در سبد محصولات سواری نیز ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ را در نمایشگاه اصفهان معرفی و در این نمایشگاه پیکاپ جی ۹ را به عنوان قوی ترین پیکاپ آفرودی کشور را عرضه کردیم.

 

علیمراد لو گفت: همچنین سال آینده اتوبوس ۹ متری شهری و بین شهری و اتوبوس برقی را عرضه خواهیم کرد. معتقد هستیم که استراتژی گروه بهمن تمایز هست، تمایز منجربه رشد و بهبود می شود.

 

خودرو جی۹ سه ماهه سال آینده به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، معاون فنی مهندسی شرکت بهمن موتور با اشاره به اینکه ماموریت ما تولید خودروهای سواری و وانت است، اظهارداشت: بر همین اساس تنوع کیفی و محصولی را ایجاد کردیم. خوشبختانه محصولاتی که تاکنون عرضه کردیم رضایت مشتریان را کسب کرده است.

پارسا نوری افزود: در گروه خانواده دیگنیتی نسخه جدیدی از آن با توان فنی بالاتر ارائه کردیم. معمولا رقبای این محصول وارداتی بوده که همواره مورد بررسی با سایر محصولات اروپایی، ژاپنی و کره ای بود. وضعیت تولید خطوط بدنه این محصول نصب و در حال تجاری سازی است.

وی ادامه داد: در خانواده فیدلیتی نیز دو هدف داشتیم که یکی از آن ها افزودن آپشن ها و تغییر فنی برای گیربکس برای بهبود عملکرد با کمک سیستم خنک کننده روغن است.

نوری با بیان اینکه در سگمنت سواری، پس از توقف خودرو مزدا، به سراغ تولید ریسپکت رفتیم، عنوان کرد: این خودرو منطبق با آخرین استانداردهای آلایندگی و ایمنی است.

معاون فنی مهندسی شرکت بهمن موتور گفت: یکی از ویژگی های گروه بهمن راه اندازی خطوط بدنه در شرکت بوده، بنابراین ظرفیت تولید ۵۰ هزار دستگاه در این شرکت ایجاد شده است و سال آینده با در نظر گرفتن ظرفیت فعلی می توان ۶۰ هزار دستگاه خودرو تولید و عرضه کرد.

این مقام مسئول بیان کرد:عرضه محصول جدید بهمن موتور یعنی جی ۹ و تولید پیکاپ در کلاس خانواده پیکاپ باید اشاره داشت که پیکاپ جی ۹ رقیب محصولات وارداتی است. این خودرو از نظر آپشن و طراحی مشابه محصولات اس یو وی است. این ویژگی می تواند طرفداران اس یو وی را نیز به خود جلب کند.

نوری ادامه داد: خودرو جی ۹ سه ماهه سال آینده به بازار عرضه می شود که در سال نخست ۵ هزار دستگاه از این محصول عرضه می شود. سعی داریم عرضه خودرو با قیمت منصفانه صورت گیرد که استقبال از آن بیشتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =


دسته‌بندی نشده