کد خبر : 2062
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

کارگاه آموزشی کنترل خشم در خرمشهر

کارگاه آموزشی کنترل خشم در خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، کارگاه آموزشی کنترل خشم و راه‌های پیشگیری از آن ویژه‌ی نوجوانان با همکاری نیروی انتظامی در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره سه خرمشهر برگزار شد. کارشناس بخش آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی در این کارگاه آموزشی که ویژه‌ی اعضا نوجوان

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، کارگاه آموزشی کنترل خشم و راه‌های پیشگیری از آن ویژه‌ی نوجوانان با همکاری نیروی انتظامی در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره سه خرمشهر برگزار شد.

کارشناس بخش آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی در این کارگاه آموزشی که ویژه‌ی اعضا نوجوان دختر کانون برگزار شد؛ بچه‌ها را با موضوع‌هایی چون، عصبانیت، دلایل بروز و راه‌های مقابله با آن آشنا کرد.
در این کارگاه آموزشی نوجوانان عوامل بروز عصبانیت همچون، حسادت، کم‌حوصلگی و کم‌ظرفیتی، ضعف و ناتوانی مزاج، عدم اعتمادبه‌نفس و خودکم‌بینی، حساسیت‌های افراطی، منفی‌بافی و سوءظن به دیگران، همانندسازی و تقلید از والدین، همسالان، همکلاسان و… را فراگرفتند.
همچنین در این برنامه نوجوانان یاد گرفتند با فکر کردن، گذشت و بخشش، کنترل رفتارهای تکانشی و شناختن علائمی که قبل از واکنش نشان دادن ظاهر می‌شوند؛ می‌توانند خشم را کنترل کرد.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ۶۲ مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که چهار مرکز فرهنگی هنری آن در شهرستان خرمشهر است و هم‌زمان با آغاز برنامه‌های اوقات فراغت تابستان سال ۱۳۹۸ با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی میزبان کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۷ سال هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هفده =


دسته‌بندی نشده