کد خبر : 6314
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲:۳۷

چه کسانی از قرارداد بستن شهرداری اهواز با نهاد حکومتی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه عصبانی هستند؟

چه کسانی از قرارداد بستن شهرداری اهواز با نهاد حکومتی قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه عصبانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،از روزی که موسی شاعری جوان سکان مدیریت شهری اهواز را به دست گرفت شیطنت برخی اعضای شورا، مدیریت شهری را با فراز و نشیب مواجه کرده است. شورای انقلابی شهر پنجم اهواز اولین کلانشهری بود که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) در خصوص اعتماد به جوانان لبیک گفته

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم،از روزی که موسی شاعری جوان سکان مدیریت شهری اهواز را به دست گرفت شیطنت برخی اعضای شورا، مدیریت شهری را با فراز و نشیب مواجه کرده است.
شورای انقلابی شهر پنجم اهواز اولین کلانشهری بود که بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) در خصوص اعتماد به جوانان لبیک گفته و پس از عزل کتانباف ۶١ ساله، شاعری ٣٧ ساله را جایگزین آن کرد.
شاعری جوان عملکرد خود را طوفانی شروع کرد اما این اقدامات جهادی به مذاق برخی از اعضای شورا خوش نیامد و کمتر از یک ماه اولین استیضاح شهردار جوان کلید خورد، بعد از ناکام ماندن اولین استیضاح، مخالفان شهردار، دومین و سومین استیضاح را نیز به بهانه های مختلف تا برکناری شهردار جوان پیش بردند ولی به دلیل مخالفت بزرگان، دلسوزان و برخی از اعضای شورا این استیضاح ها شکست خورده و به سرانجام نرسیدند.
اما بعد از ٣ استیضاح با ورود بزرگان و دلسوزان استان و اهواز در مخالفت با استیضاح شاعری، بعد از مدت ها، آرامش نسبی به این شهر و مدیریت شهری بازگشت.
حمایت دلسوزان، بزرگان و مسئولان از شاعری سبب شد آرامش به مدیریت شهری برگردانده شده تا جایی که شهردار جوان توانست برای اولین بار پای قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه را به شهر اهواز باز کرده تا محرومیت را از چهره برخی مناطق مظلوم که بیش از ۴٠ سال در محرومیت مطلق به سر می بردند را بزداید.
به گفته رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز، قرارگاه خاتم الانبیا به هر شهری وارد شده آنجا آباد و موجی از امیدواری و رضایتمندی را برای نظام و مردم به بار آورده است.
این عضو شورا در مصاحبه ای در حمایت از این اقدام شهرداری اهواز می افزاید : با ورود قرارگاه خاتم الانبیاء و انعقاد قرارداد ٣٠٠ میلیارد تومانی این نهاد حکومتی با شهرداری، غبار محرومیت از چهره مناطق محروم اهواز زدوده و قطعا افق روشنی در انتطار این مناطق خواهد بود.
به اعتقاد این نویسنده، بزرگان و نخبگان استان، آوردن قرارگاه خاتم الانبیا و انعقاد قرارداد ٣٠٠ میلیارد تومانی محرومیت زدایی و سپردن پروژه بزرگ قطار شهری اهواز به این نهاد حکومتی که مستیقما زیر نظر رهبری است را بی نظیرین و ماندگارترین دستاورد موسی شاعری می دانند.
اما آوردن و انعقاد قرارداد ٣٠٠ میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه به مذاق برخی مخالفان شاعری خوش نیامده و از ترس مواخذه از سوی برخی بزرگان و نهادهای انقلابی به بهانه های واهی استیضاح شهردار را کلید زده اند.
حال سوال اینجاست که آمدن نهادی که ١٠٠ درصد حکومتی و فعالیت های آن زیر نظر مقام معظم رهبری (مد) است منافع چه کسانی را به خطر انداخته و از همه مهمتر چرا با ناامن جلودادن مدیریت شهری، فراری دادن قرارگاه خاتم الانبیاء را در دستور کار خود قرار داده اند.
البته برخی صاحبنطران علاقه مندی برخی مخالفان شهردار جوان را انحلال شورای پنجم شهر اهواز که منتسب به جریان حزب اللهی و انقلابی می باشد را اعلام می کنند.
جالب است بدانید قرارگاه خاتم الانبیاء بعد از سفارش و تاکید مقام معظم رهبری (مد) برای رفع مشکلات اهواز از جمله معضل فاضلاب و رفع محرومیت زدایی اکثر مناطق قول داده است که با تمام توان و ظرفیت کار کرده و برخی پروژه ها را قبل از اتمام عمر شورای پنجم اهواز به اتمام برساند.
سوال اینجاست چرا برخی افراد آنقدر از آمدن قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه عصبانی و ناراحت شده و خواهان گرفتن انتقام از شاعری هستند در ضمن هنوز کسی دلیل علاقه مند بودن این افراد برای پیوند سرنوشت شورای پنجم به عاقبت شوم شورای سوم شهر اهواز که به انحلال این پارلمان منتهی شد را نمی دانند البته این افراد از ترس برخورد برخی نهادهای انقلابی دشمنی خود با آمدن قرارگاه خاتم الانبیا را پنهان نموده و بهانه های بچه گانه ای را برای عزل شهردار مطرح می کنند که انتظار می رود مسئولان و متولیان با این افراد برخورد کرده تا باعث بدنامی شورایی که انصافا یکی از پاک ترین شوراهای تاریخ اهواز است نشوند.

نویسنده:حسن سلامت دوم – روزنامه نگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =


دسته‌بندی نشده