کد خبر : 1567
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

چرخش مته حفاری باید در راستای تولید صیانتی باشد

چرخش مته حفاری باید در راستای تولید صیانتی باشد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی سه شنبه شب در بازدید سرزده و دیدار با کارکنان دستگاه ۳۶ فتح، افزود: توجه جدی به ضوابط و استانداردها از جمله در مقولهHSE در بخش های مختلف عملیات حفاری از الزامات اجتناب ناپدیر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی سه شنبه شب در بازدید سرزده و دیدار با کارکنان دستگاه ۳۶ فتح، افزود: توجه جدی به ضوابط و استانداردها از جمله در مقولهHSE در بخش های مختلف عملیات حفاری از الزامات اجتناب ناپدیر صنعت نفت است .

وی کار در صنعت حفاری را به طور کامل فنی، پیچیده ، طاقت فرسا و با ریسک بالا ارزیابی و اظهار کرد: این کار ارزشمند دارای ابزار، امکانات و مجموعه ای از تخصص های متنوع است که در سطوح مختلف از ایجاد محل نصب دکل (لوکیشن)، آغاز عملیات جابجایی و اثبات دکل، شروع عملیات حفاری تا تکمیل نهایی چاه بر اساس دانسته های علمی، تخصصی و تجربی دنبال می شود .

موسوی با قدردانی از تلاش های مستمر حفار مردان این شرکت در پاسخگویی به تعهدات و اجرای به موقع پروژه های حفاری، گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و دستگاه ها و تجهیزات کاربردی در این صنعت نیز سرمایه های کشور محسوب می شود که باید با رعایت مقررات و استانداردهای این صنعت از این داشته ها حفاظت گردد .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به تشکیل نشست های تخصصی مدیران ارشد شرکت تحت عنوان جلسات صبحگاهی عملیات که همه روزه برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: در این جلسات گزارش های دریافتی از هر دستگاه حفاری، پیشرفت کارها، مشکلات فنی و وقفه های کاری ارایه و پس از بررسی های کارشناسی، تصمیمات لازم اتخاذ می گردد .

وی اظهار کرد: از موارد مهم و تاثیر گذار در اجرای عملیات حفاری، تامین به موقع پیش نیازهای کار است که تاکید گردیده به عنوان اولویت نخست مورد اهتمام بخش های پشتیبانی قرار گیرد تا کارکنان عملیاتی بدون کوچکترین دغدغه نسبت به انجام وظایف کار به موقع با توجه به نکات اساسی در موضوع رعایت استانداردها، دقت عمل، کیفت و شتاب بخشی به انجام کار مبادرت نمایند .

در این بازدید رئیس دستگاه ۳۶ فتح گزارشی از فعالیت این دستگاه ارایه کرد و گفت: این دکل سنگین خشکی در حال حفر یک حلقه چاه توسعه ای در میدان نفتی مارون در محور اهواز – امیدیه است که در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مناطق نفتخیز جنوب واقع شده است .

الیاس امیری افزود: با هماهنگی و همکاری نزدیک میان متخصصان شرکت کارفرما و مدیریت عملیات خشکی – ۲ شرکت، عملیات حفر این چاه که ۹۱ روز پیش بینی شده است طبق برنامه زمانبندی صورت می پذیرد و هم اکنون در عمق بیش از سه هزار متر در مراحل تکمیل چاه قرار دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − ده =


دسته‌بندی نشده