کد خبر : 2069
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

پیش بینی سنجش سلامت ۱۰۰ هزار نوآموز خوزستانی/ آغاز رسمی فعالیت ۵۷ پایگاه سنجش سلامت از امروز

پیش بینی سنجش سلامت ۱۰۰ هزار نوآموز خوزستانی/ آغاز رسمی فعالیت ۵۷ پایگاه سنجش سلامت از امروز

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی دهکردی پیش از ظهر امروز شنبه ۱ تیرماه ۹۸ در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت استان در حمیدیه اظهار کرد: طرح سنجش سلامت یکی از مهمترین برنامه های عملکردی آموزش و

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی دهکردی پیش از ظهر امروز شنبه ۱ تیرماه ۹۸ در حاشیه آیین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت استان در حمیدیه اظهار کرد: طرح سنجش سلامت یکی از مهمترین برنامه های عملکردی آموزش و پرورش در ارتباط با پروژه مهر و آماده سازی برای آغاز مهرماه است.

وی با بیان اینکه انجام فرآیند سنجش سلامت یکی از پیش نیازهای ثبت نام دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سنجش آمادگی و عملکرد دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی، به خانواده های خوزستان توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به نوبت گیری و انجام فرآیند سنجش سلامت فرزند خود اقدام کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به پیش بینی سنجش بالغ بر ۱۰۰ نوآموز خوزستانی، عنوان کرد: از این تعداد ۷۰ هزار نفر مربوط به نوآموزان بدو ورود به پایه اول و ۳۰ هزار نفر نیز مربوط به نوآموزان پیش دبستانی است.

رفیعی در عین حال با اظهار اینکه ۵۷ پایگاه سنجش سلامت از امروز به صورت رسمی پذیرای نوآموزان خوزستانی در سراسر استان خواهند بود؛ خاطرنشان کرد: از تعداد، ۳ پایگاه مربوط سنجش سیار نوآموزان عشایری خواهد بود. سنجش سلامت نوآموزان عشایری و مناطق سیل زده استان به صورت کامل رایگان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =


دسته‌بندی نشده