کد خبر : 5100
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: واژه خبرنگار یاد آور زحمات صادقانه مردان و زنانی است که در راه اعتلای جامعه تلاش می کنند و بزرگداشت روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا کار مجموعه رسانه ها را

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: واژه خبرنگار یاد آور زحمات صادقانه مردان و زنانی است که در راه اعتلای جامعه تلاش می کنند و بزرگداشت روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا کار مجموعه رسانه ها را ارج نهاده و از خدمات انها صمیمانه قدردانی نمائیم.

خبرنگاران پویایی ، بالندگی ، نشاط، فرهنگ سازی را با بیانی شیوا به درون جامعه انتقال می دهند و بی تردید هر جامعه ای برای پیشرفت نیاز به توسعه دارد که در این راه رسانه دروازه ورود به مسیر توسعه است.

خبرنگاران چشمان بینا و زبان گویای جامعه با تکیه بر ابزار قدرتمند رسانه به عنوان پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم با پیروی از اصل صداقت ، قانون مداری، امانتداری و با بهره مندی از هنر قلم خود در مقام نهادی قدرتمند و کارآمد، نقش موثری در استحکام بنیاد جامعه دارند.

اعتقاد دارم در شرایط کنونی که جامعه مورد هجمه انبوهی از اخبار نادرست و شایعات منتشره در فضای مجازی قرار دارد، صاحبان قلم می توانند با نگاه حرفه ای و انتقال صحیح اطلاعات نقش تاثیر گذار خود را در اطلاع رسانی به موقع ایفا نمایند.

در پایان به نمایندگی از کارکنان شریف شرکت ملی حفاری ایران ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه دست اندرکاران رسانه ها، فرا رسیدن روز خبرنگار را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

توفیق روز افزون ، سلامتی و بهروزی طلایه داران عرصه اطلاع رسانی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =


دسته‌بندی نشده