کد خبر : 7770
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۶

پیام دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت روز پزشک

پیام دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت روز پزشک

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور پیامی یکم شهریور زادروز دانشمند بزرگ؛ شیخ الرییس ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پرتلاش پزشکی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: یکم شهریور؛ زادروز دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا به شایستگی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با صدور پیامی یکم شهریور زادروز دانشمند بزرگ؛ شیخ الرییس ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پرتلاش پزشکی تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

یکم شهریور؛ زادروز دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا به شایستگی به نام روز پزشک مزین شده است. این روز فرصت مغتنم و تنها بهانه برای یادآوری جایگاه جامعه توانمند پزشکی و تقدیر از پزشکانی است که در تمام طول دوران سخت کرونایی برای درمان و نجات جان بیماران از جان و سلامت خود مایه گذاشتند و روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کردند.
بی‌شک شیوع ویروس منحوس کرونا، بار مضاعفی به جامعه پزشکی تحمیل کرده است اما پزشکان و تمامی کادر درمان به رغم تمامی شرایط سخت در این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده و بسیاری نیز سرفرازانه جان شیرین خود را از دست دادند و در خیل عظیم شهدای مدافع سلامت جاودانه شدند.
از آنجایی که در این شرایط شیوع ویروس کرونا و گرمای بی سابقه خوزستان، تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی بیش از پیش به انرژی و برق پایدار نیاز داشته و دارند و در مواقعی، فضاهایی به عنوان محل درمان بیماران تجهیز میشد لذا بایستی برق رسانی به صورت ویژه تر انجام می‌شد که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با افتخار جهت خدمات رسانی به جامعه و تسهیل امور کادر درمان و مراکز بهداشتی، نهایت تلاش و همکاری خود را در این خصوص داشته و خواهد داشت.

و امروز بر خود وظیفه می دانم به نیابت از مجموعه بزرگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به رسم قدرشناسی با تبریک این روز بزرگ، یکبار دیگر از زحمات پزشکان عزیز و کادر محترم درمان استان خوزستان، تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

علی خدری
رییس هیئت مدیره
و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 2 =


دسته‌بندی نشده