کد خبر : 14492
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید یعقوب طباطبایی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید یعقوب طباطبایی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ. اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر دین خدا را یارى کنید، او نیز شما را یارى می‌کند و گام هایتان را استوار مى‌سازد. یوم الله ۲۲بهمن یادآور انفجار نور و درهم شکستن تارو پود ظلمت ستم شاهی ، روز غلبه حق بر

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ.
اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اگر دین خدا را یارى کنید، او نیز شما را یارى می‌کند و گام هایتان را استوار مى‌سازد.
یوم الله ۲۲بهمن یادآور انفجار نور و درهم شکستن تارو پود ظلمت ستم شاهی ، روز غلبه حق بر باطل و روز به منصه ی ظهور رسیدن اراده الهی و درهم شکستن اراده های شیطانی است.
بیست ودوم بهمن جشنی است که تنها اختصاص به ایرانیانی
که زنجیرهای استبداد را با توکل برخدا و اطاعت از رهبری عزیز محور از هم گسستند ندارد،   بلکه تمامی آزادگان و مستضعفان جهان از آن به فرخندگی و شکوهمندی یاد کرده و در دلهای خود آن را به روشنی خورشید و درخشش مهتاب حک کرده اند.
۲۲بهمن فضای جدیدی را پدیدار ساخت که در آن هوای عزت و سربلندی استنشاق و گرمی ایمان الهی و شرافت انسانی و استقلال طلبی راستین ملی حس می شود.
۲۲بهمنِ امروز، با عبور از سخت ترین گردنه های پرپیچ و خم سیاسی و باپشت سرگذاشتن پیچیده ترین فتنه ها و توطئه های ساخته و پرداخته ناجوانمردان تاریخ همان اربابان شهوت و تشنگان قدرت و شیفتگان ثروت سرفرازانه و راست قامت، اقتدار و بالندگی و ابهت خود را در سایه تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه و شجاع و نیز ملتی بصیر و ولایت پذیر به رخ جهانیان می کشاند.
برپایی مقتدرانه چهل و چهارمین جشن ۲۲بهمن با حضور پر شور ملت بیدار دل و آگاه ایران اسلامی از زن و مرد و پیر و جوان و شهری و روستایی نمایش درخشانی از اتحاد دشمن شکن آحاد مردم همیشه وفادار ایران اسلامی خواهد بود.
بیاییم با گامهای استوار و مشت های گره کرده و فریادهای ازجان برخاسته خود بار دگر حماسه ای سترگ و بیاد ماندنی بیافرینیم و با تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک گویی و عهد مجدد با رهبر پر صلابت وبا درایت علوی حضرت امام خامنه ای (حفظه‌الله)
در دل سیاه نظام سلطه این دشمن جنایتکار و جهانخوار، صهیونیزم بین الملل و مزدوران مرتجع و دلباختگان خیانت پیشه خود، ناکامی و نوامیدی را بکاریم.
مع الوصف در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه همه اقوام استان خوزستان مخصوصاََ قوم بزرگ انقلابی عرب های مجاهدان فی سبیل الله و قوم بزرگ جهادگران بختیاری های علیمردان خانی و قوم بزرگ لرها و بهمئی های برنو به دوش مدافعین حرم آل الله وسایر اقوام گرانقدر خوزستانی دیگرم ، در هر کجای استان و کشور هستند فردا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که مقدمه حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) هست لبیک گویان به ندای رهبر معظم  انقلاب در راهپیمایی  بیست دوم بهمن هزار چهارصد و یک شرکت و با حضور پرشور خود ، امیال شیطانی استکبار جهانی و ایادی کفررا نابود خواهند نمود وبیرق اسلام را به رهبری ابرمرد تاریخ جهان مقام معظم رهبری مستحکم تر می نمایند .

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

سید یعقوب طباطبائی
خوزستان – اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =


دسته‌بندی نشده