کد خبر : 12653
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پی شهادت زوار حرم حضرت شاهچراغ (ع)

پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پی شهادت زوار حرم حضرت شاهچراغ (ع)

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از سوی اعضای شورا در پی شهادت زوار حرم حضرت شاهچراغ(ع) پیامی تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح است: انالله و انا الیه راجعون بار دیگر در اقدامی کوردلانه و هولناک از سوی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از سوی اعضای شورا در پی شهادت زوار حرم حضرت شاهچراغ(ع) پیامی تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

بار دیگر در اقدامی کوردلانه و هولناک از سوی دشمنان سرزمین شهیدپرور ایران اسلامی، مردم سراسر کشور را داغدار از دست دادن تعدادی از محبان اهل بیت علیهم السلام کرد که در بطن این اتفاق، پیوند این انقلاب با آرمان های بنیانگذار کبیرش حضرت امام خمینی (ره) و رهبری رهبر فرزانه اش امام خامنه ای (مدظله العالی) در سایه امامت حضرت ولیعصر (عج) تحکیم و قوی تر شد.

گروه های تروریستی کوردل با شهید کردن تعدادی از هموطنان مسلمانمان که شهادت را ارزشی والا و الهی برای خود میدانند، در واقع قدمی دیگر در جهت تضعیف ساختار پوسیده و مبتنی بر شرارت و جهالت خود برداشته اند که با حمایت اربابان ذلیل خود در داخل و خارج از کشور بوده است.

دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که این دست از جنایات همواره حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را در افکار جهانی به تثبیت رسانده و با اقتداری که همواره حاکم بر این کشور است باید آگاه باشند که هیچگاه به اهداف شیطانی خود دست نخواهند یافت و در این میان باید به گفته بنیانگذار کبیر این انقلاب توجه کنند که فرمود بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود. این بیداری هیچگاه با خاموشی رو به رو نشده و ملت آگاه ایران اسلامی هر روز بیدارتر، هشیارتر و آگاه تر خواهد بود.

اینجانب به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و شیطانی، شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران حاضر در حرم حضرت شاهچراغ (ع) را به محضر امام زمان (ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور کشورمان و خانواده های داغدار این حادثه تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند عزوجل برای داغداران و بازماندگان اجر و صبر و برای ارواح آن شهدای والامقام، همنشینی با اهل بیت علیهم السلام و بالاترین اجر و رحمت الهی را مسالت می نمایم.

سیاوش محمودی
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + بیست =


دسته‌بندی نشده