کد خبر : 12197
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۴۳

پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت شانزدهم مهرماه روز جهانی کودک

پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت شانزدهم مهرماه روز جهانی کودک

کودکان به عنوان قشری حساس و آسیب پذیر، نیازمند حمایت همه جوامع و دولتها هستند و اهمیت این موضوع موجب شده در سراسر جهان روزی را به عنوان روز کودک نامگذاری کنند. در کشور ما نیز به دلیل اهمیت جایگاه کودکان در خانواده و ضرورت تعلیم و تربیت آنان، ۱۶ مهرماه به عنوان روز کودک

کودکان به عنوان قشری حساس و آسیب پذیر، نیازمند حمایت همه جوامع و دولتها هستند و اهمیت این موضوع موجب شده در سراسر جهان روزی را به عنوان روز کودک نامگذاری کنند. در کشور ما نیز به دلیل اهمیت جایگاه کودکان در خانواده و ضرورت تعلیم و تربیت آنان، ۱۶ مهرماه به عنوان روز کودک نامگذاری شده است تا لزوم حمایت همه جانبه نظام خانواده و جامعه از کودکان را یادآور شده و در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های کلان توجه به نیازها و حقوق آنان مد نظر قرار گیرد.  

 

بدون شک رشد و تعالی کودکان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، بستر ساز هویت بخشی به نسل های آینده است و اهمیت این موضوع ما را ناگزیر می سازد که از تمام ظرفیت های موجود جهت حمایت و ایجاد شرایطی توام با آرامش و نشاط برای کودکان سرزمینمان بکوشیم زیرا زندگی زیبا و شادمانی حق طبیعی کودکان است.

 

کودکان ما باید منطبق با مکتب و سیره اهل بیت (ع) تربیت شده تا آینده ای روشن در پیش رو داشته و پرچمدار حکومت حضرت ولی عصر(عج) باشند.

 

بنده این فرصت را مغتنم شمرده و روز کودک را به تمامی کودکان این مرز و بوم که چشم آیندگان به آنان دوخته شده است را تبریک می گویم و امید دارم خداوند رحمان حافظ و نگهبان این فرشتگان زمینی باشد.     

 

رضا امینی

شهردار اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =


دسته‌بندی نشده