کد خبر : 9293
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

پیام تبریک امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان:

به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد ماهانه ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳ هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ این شرکت

به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد ماهانه ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳ هزار تن آهن اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ این شرکت

متن پیام تبریک امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن ارحیم تاریخ سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار‌ تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده ای افتخار آمیز است. انسان های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می

متن پیام تبریک امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن ارحیم

تاریخ سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار‌ تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده ای افتخار آمیز است.

انسان های بزرگ اتفاقات بزرگ را رقم می زنند و اکنون مردان و زنان سخت کوش و تاریخ ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده اند که بزرگی و قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه ها و کلمات است.

فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقتش را داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی در عرصه صنعت و اقتصاد، باهمت پرسنل خدومش می تواند تاریخ سازی کند.

ثبت این ارقام گواهی می دهد شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه می تواند از عدد تولید ۴ میلیون تن در سال جاری عبور کند.

نیک می دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

اینجانب به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان؛ در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هیات مدیره خستگی ناپذیر شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی نموده و به خانواده ایشان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس ادای احترام می نمایم.

به فضل حضرت پروردگار و کوشش تیم های کاری در قسمت های گوناگون شرکت فولاد خوزستان، سال ۱۴۰۱ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان خواهد بود.

و من الله توفیق
امین ابراهیمی
۳۱ فروردین ۱۴۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =


دسته‌بندی نشده