کد خبر : 13411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱

پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجلیل شدند

پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجلیل شدند
پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز چهارشنبه طی آیینی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و جمعی از مسئولان استان تجلیل شدند.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز و  ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در این آیین، فعالیت پژوهشی دانشجویان و استادان رشته های مختلف حوزه سلامت را موتور حرکت دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه علمی کشور، حمایت از پژوهش‌های بنیادی در این عرصه ضروری است.

علی محمدیان اردی، توجه به سلامت را جزء جدانشدنی زندگی انسان‌ها ذکر کرد و افزود: کسب اطلاعات صحیح در حفظ، ارتقا و بهبود سلامت انسان‌ها بسیار مهم و ضروری است و با تحقیق و پژوهش علمی می توان بخشی از نیازهای سلامت را تامین کرد.

وی، ایده‌پردازی و خلاقیت را مؤلفه‌ای مهم در تحقیق و پژوهش دانست و بیان کرد: برگزاری کنگره‌ها و نشست‌های علمی و پژوهشی یکی از بهترین فرصت‌ها برای دانشجویان و استادان است که می‌توانند با الهام گرفتن از نتایج محققان دیگر و آمیختن آن با فرضیات خود، ایده‌های نوین را در رشته‌های تخصصی ارائه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین تکلیف وزارت بهداشت برای فراهم کردن بستر و فضای مساعد و شاداب برای تحقیق و پژوهش دانشجویان و استادان را وظیفه‌ای سنگین و ضروری ذکر کرد.

در این آیین دکتر فرهاد پورفرضی، دکتر مهدی رهبر و دکتر امیراحمد عرب‌زاده به ترتیب به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم رشته‌های علوم بالینی پزشکی استان اردبیل معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در این آیین، دکتر عبدالله درگاهی دکتر محمدرضا اصلانی و دکتر الهام صفرزاده به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم رشته‌های علوم پایه پزشکی استان اردبیل معرفی و تجلیل شدند.

در این آیین از دکتر سارا مصطفی لو به عنوان یکی از استادان برگزیده یک درصد دانشمندان برتر جهان معرفی و تجلیل شد و دکتر نیما رزاقی به عنوان واحد فناور و حسین اسدی به عنوان دانشجوی پژوهشگر برتر رشته‌های علوم پزشکی استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =


دسته‌بندی نشده