کد خبر : 7960
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۵

پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد

پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر رونمایی شد
مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به رونمایی از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۵ برنامه توسط بسیج رسانه این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سجاد بهمئی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج رسانه خوزستان امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۵ برنامه را برگزار می‌کند که ۷۱ مورد آن عمومی و چهار مورد خاص است.
وی با اشاره به رونمایی از کتاب شهدای رسانه در هفته دفاع مقدس افزود: یکی از برنامه‌های مهم در این راستا تجلیل از ۱۱۰ نفر از اصحاب رسانه است که در حوزه بسیج، دفاع مقدس و مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند.
مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مهم‌ترین برنامه در این زمینه است که با ۱۱ محور و در ۹ قالب برگزار می‌شود، گفت: دفاع مقدس، کرونا و کمک‌های مؤمنانه، بصیرت و دشمن‌شناسی، مطالبه گری و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در برق، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه محورهای این جشنواره هستند.‌
بهمئی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۳۰ آبان ماه امسال است، خبر داد: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه (ویژه شبکه‌های اجتماعی)، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی از طریق سایت www.abozarkhz.ir ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه نشست ویژه نخبگان رسانه‌ای با جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، عنوان کرد: در بسیج رسانه خوزستان از سال ۱۳۹۸ تاکنون سه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، یک جشنواره قلم مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس، جشنواره پدافند غیرعامل و سه مسابقه رسانه‌ای داشتیم که همگی با هدف ترغیب و تشویق اصحاب رسانه به تولید محتوای فاخر و تجلیل و تقدیر از زحمات آنها برگزار شد.
مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه داوری آثار این جشنواره در تهران انجام می‌شود، گفت: در پایان این جشنواره نفرات اول تا سوم هر بخش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =


دسته‌بندی نشده