کد خبر : 11848
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۵

استاندار خوزستان:

پروژه‌های فاضلاب اهواز و غدیر از اقدامات مهم دولت در خوزستان است

پروژه‌های فاضلاب اهواز و غدیر از اقدامات مهم دولت در خوزستان است
استاندار خوزستان گفت: کارهای بسیار مهمی از جمله بحث اجرای طرح اضطراری جمع اوری فاضلاب اهواز، افتتاح ابر پروژه غدیر و... از دیگر اقدامات بسیار مهم دولت در خوزستان است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، صادق خلیلیان امروز، ۱۶ شهریورماه در آیین بهره برداری رسمی از مجتمع های انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان در اهواز با حضور وزیر اقتصاد اظهار کرد: در بحث های مرتبط با اموال تملیکی در دولت گذشته یک نابسامانی بسیار شدید و بی تدبیری های را شاهد بودیم که باعث از بین رفتن اموال می شد.

 وی افزود: خوشبختانه با تدابیر دولت سیزدهم و دستورات رییس جمهور در سطح کشور اموال تملیکی در حال سازماندهی شدن است که این کار یکی از اقدامات بزرگی است که در این دولت شاهد اجرای آن هستیم.

خلیلیان عنوان کرد: خوزستان در این زمینه قدم بزرگی برداشته است و پیش قراول این مساله شده که امروز شاهد افتتاح مجتمع های انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان در اهواز هستیم.

وی افزود: کارهای بسیار مهمی از جمله بحث اجرای طرح اضطراری جمع اوری فاضلاب اهواز، افتتاح ابر پروژه غدیر و… از دیگر اقدامات بسیار مهم دولت در خوزستان است.

استاندار خوزستان گفت: خانه هنرمندان اهواز آماده افتتاح است و یکی از بزرگترین کارهای مرتبط با هنرمندان در کشور است که در دولت انجام شده است.

خلیلیان با بیان اینکه اقدامات بسیار بزرگی برای بازسازی ناشی از زلزله اندیکا در این منطقه توسط دولت انجام شده است، عنوان کرد: دولت برای رفع محرومیت از اندیکا و مناطق اطراف آن نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده و چندین جاده در منطقه زیرسازی و آسفالت شده است. همچنین جایگاه هایی برای دام های ساکنان آن مناطق احداث شده است.

وی افزود: بعد از دو سال وقفه در بحث برگزاری پیاده روی اربعین، اشتیاق بسیاری در مردم است تا حضور پیدا کنند. در این زمینه در دو ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی برای بحث پارکینگ، مواکب، گذرگاه ها و… اجرایی شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =


دسته‌بندی نشده